دختر شرقی باران

همینم که هستم ولی با تو.. ❤

دختر شرقی باران

همینم که هستم ولی با تو.. ❤

اینجا یه وبلاگ شخصیه
دیدم چند نفری عکسی که من حواسم نبوده و رمزی نکردم کپی کردن
کپی بر داری از این وب نارضاتی منو به همراش داره
لطفا اسب سواری رو مخ نکنید
با تشکر
پونه جان

۰۲
بهمن ۹۴
راجع به پست قبل نمیتونم چیزی بگم 
چون مربوط ب ی اخلاق خیلی بده مسعوده 
که مطمینم ب مرور زمان درست میشه
امتحانام و خدا رو شکر همه رو قبول شدم سه تا مونده که خیلی نگرانم
سه تا درسو با ی استاد داشتم 
هر سه تا رو شدم 13 :|
واسه همه درساشم هم کنفرانس دادم هم فعال ترین شاگردش بودم
بعد برا یکیش اعتراض زدم بیست و پنج صدم بهم اضافه کرد 
در صورتی ک به همه ی نمره نیم نمره اضافه کرده بود!!!!:))))
واقعا حرص خوردم از این بی انصافی
در عوض دو تا درس دیگه رو با ی استاد دیگه داشتیم 
به همه 17/18داده یعنی امکان نداشت من 17شماااا :)))))
یعنی استادامون کلا رد دادن خیر سرشون بهترین اساتید ادبیاتن :)))
و دانشگاه سراسری :|
صحبتی ندارم تو افق محو میشم :)))))
یکی از دوستام تازگی خونه خریده اکیپ دانشگاهیمون یعنی ثو تا آقا و سه تا خانومو دعوت کرده خونشون :)
حالا فردا دارم میرم شبم هستم اونجا حس خوبی ندارماااا ولی میرم چون قول دادم :دی
اوضاع با مسعودم خوبه امروز بعد یکسال همه ی حرفامو بهش زدم
اونم قبول کرد که اشتباه کرده ولی بهمم گفت ک تو خیلی حساس شدی!
خودمم میدونم راستش دیگه طاقت هیچیو ندارم واسه هر چیز کوچیکی بهم میریزم البته کسی نمیفهمه ها تو خودم :)
دیروز ی کلیپ درست کردم آداب حمیرا رو در اوردم اول اشنباهی عکسمو.واسه داداشمو فرستادم پیام داد سلام حمیرا :)))))))
بعد کلیپ.و واسه مسعوذ فرستادم انقد خندیده بود مامانش اومده بهش گفته جی شده گفته هیچی :))))))
فک کنید مامانش میدید :دی
بعدم ب صورت خیلی غافل گیرانه یک سری عکسای خاک بر سری گرفتیم و فرستادیم براشون ک فک کنم قلبشون منهدم شد!!! گفت چرا یکاری میکنی همین الان پاشم بیام رشت :)))))))
بعدم واسه یکی از دوستان ک همیشه فقط منو با چادر دیده بود فرستادم
قفل کرد بچم هی میگفت تو رو خدا رو اسفند دود کن :)))
دوستان فرمودن برم مدل شم ولی چون شما خیلی دوستم دارید ترکتون نمیکنم :))))))))
خوب دیگه زیادی چرت و پرت گفتم دعا کنید فردا ب خیر بگذره بسی نگرانم :دی
فعلاااااا
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۲
الوچه بانو

نظرات  (۲۵)

واییی الان دیدم تیکش هست.
ببخشید.
پاسخ:
خخخخخخ :))))))
۰۲ بهمن ۹۴ ، ۰۸:۱۹ خانوم خونه
سلام عزیزم...خوبی ؟
خدا نسل استادای بد رو منقرض کنه...
اقا مسعودت هم حتما به مرور زمان همه اشتباهاش رو جبران میکنه و خیلی خوب کاری کردی حرفاتو بهش زدی اینجوری هر دفعه دیگه حرفاتو بهش میزنی و توو دلت نگه نمیداری خانومی...
قربون این مدل خانوم بشم از بس که مهربونه و دوس داره همسریش همیشه بخنده...
خوبه که ترکمون نمی کنی ...از دست تو...
دعام کنیا پونه
پاسخ:
سلااام عشششقمممممن
الهییییی امیییین :)
اره الان خودمم سبک شدم 
خداااانکنههههههههههه ❤
فدایییتمااااا
۰۲ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۵۰ دختر همساده
سلاااام جوجـــــــــــــــه..
قوربون دلت منــــــــــــــم برای اون زبون درازی هات دلم تنگ شده بو خودا :)
من خوبم.. خدا رو شکر..
اوضاع خوبه بد نیست. همسر خوبه. مرسی از احوال پرسی و این صوبتا :)
پاسخ:
:#)))))خدا بگم چیکارت نکنه :))))
۰۲ بهمن ۹۴ ، ۱۷:۳۱ سپیده مامان درسا
واقعا یه پا مدلی خوشگلی توووووو پونه
الهی شاد باشی همیشه دوست خوبم
استاداتون هم خیلی باحال بودن خخخخخ
پاسخ:
تو لطف داربیی عشق من
مرسیی عزیزززمممم
چیشون باحاله اخه با اون قیافه هاشون :|
خانوم خانوما سلام 
خوبی عزیزدلم؟
امان از این استادایی که ادعای خدایی میکنن :(
خوشحالم که با هم حرف زدید و حالت خوبه. بهترین کار هم همینه که آدم حرف هاش رو تو آرامش به شریک زندگیش بگه
وای وای وای عکس های خاک بر سری. نکن این کار رو با آقاییت عزیزجان :))))
پاسخ:
سلااام عششششق جووونم ارهه
واقعا :(
اوهوم ولی بعدش باز دعوا گرفتیم :دی
خخخخ:)))
سیلاممممممممم گل پونه جون....خوفی آبجی جان.....خانوم مدلینگوووواین عکسای خاکبر سریت چی بوده هان؟؟؟دست گذاشتی رو نقطه ضعف آقاتون؟؟؟؟؟
خوب بعد از ناراحتی هات با آقاتون صحبت کردی عزیزم.....همیشه سعی کن زود زود بهش بگی نزار تو دلت بمونه .....
همیشه شادو خوشحال باشی عزیزم....
وای مهمونی دانشجویی؟؟؟منم دوشت دالم......
پاسخ:
سلووووم عشششقم
جهت دلبری:))
بلی بلی
تشریف میاوردین :دی
قربون دل نازکت بشم انشالا اخلاق اقا مسعود هم درست میشه غصه نخور
مدل شدی مارو یادت نره
سلام عزیزم 

اینقد ازین استاد عوضیا بدم میادش

خخخخ حمیرا:)))


آره والله ماشالله خوش هیکلی:**
پاسخ:
:||||من بدترااا
فداتممم دوستممممم:))
:))))))
الان میخوای بگی دانشگاه رشت ادبیات میخونی؟ :))
باشه بابا تو باهوش ما همه دانشگاه آزادی :)))))
منم انقدرررررر دوست داشتم از اینکارا میکردم... ولی امیر روی گوشیش هیچ تکنولوژی ای نصب نیست تا براش عکس خاک برسری بفرستم :( :|
ببین اگه آیندتو توی مدلینگ می بینی به ما فکر نکن... یه جوری با دلتنگی کنار میایم :((((((((((((
پاسخ:
فهمیدیییییییی؟؟؟؟ :))))))
خخخخخ
وااای بهتر معتاد گوشی بشناااا یعنی اشکتو در میارن :|
حالا بذار با بزرگان ی مشورتی بکنم ولی دلم نمیاد تنهاتون بذارم:))
ای وای پس نظر من کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
الان دیدم یادم رفته تایید کنم :)))))
از اول :

خوب اولش خاک تو سر این استاد عوضیا:/

دومش هلاک این کلیپاتم حمیراااااااااااااا:))

سومش ماروتهنا نذار آجو دوست دارم:**
سلام دوست داری تبادل لینک کنیم؟؟

هَمچی اُستادایِ عوضیُ باس بِکوبــی به دیوار


+اپَم

۰۵ بهمن ۹۴ ، ۱۷:۴۱ دختر همساده
سلام جان دلم...
پونه جان فردا میرم دیگه چشممو عمل کنم..
تا یه مدتی نیستم..
مدت زیاد ^_^
روی ماهتو میبوسم . به خدا میسپارمت..
سلام پونه جان
ابجی ممنون واسه همدردیات...امیدوارم همیشه شاد باشی و بخندی
تو شادیات جبران کنم :-*
پاسخ:
من فدات بشم ابجی 
وظیفمه بخدا
ایشالله خدا بهت صبر بده :(
میســــــــــــی اجــــی
من بِمیرَم واسِــ ه فَهیـمِ همچنـــــین
عزیزدلم ببخشید ک زیاد از موضوعی ک میگی درجریان نیستم...
اما خانوما زودرنجنو حساس...یکیش خودم...با هرچیز کوچکی گریه و زاری قهر...
اشنالله دیگه ن مشکل پیش بیاد ن قهر و ناراحتی...
امان از استادای بی رحم...
مدل شدن خوبه،پیشنهاد خوبیه...
پاسخ:
این چ حرفیه گلم :*
اره موافقم:)
ایشالله
نت بابا شوخیدم :))))
آپم عزیزم
۰۷ بهمن ۹۴ ، ۰۶:۵۸ خانوم خونه
سلام عزیزدل من...خوبی خواهری؟
کجایی تو دلم واست تنگ شده عزیزجان...
نمیخوای بنویسی؟
پاسخ:
سلام عشقم مسابقاتمه درگیر تمرینام امشب میام مینویسم 😘
سلااام سلام پونه خانوم ِ مدل! :*:*:*:*
ما ک ندیدیمت! حالا هی الکی از خودت تعریف کن:دی
شوخی کردم عزیزم:*:*
خوبی؟؟؟
آقا مسعود میذاره مهمونی دانشجویی بری؟؟ اونم با حضور دو تا آقا؟؟
پاسخ:
سلام عزیزم شوملم دیده بسه دیگه!!!! 😝😝😝
اره عشقم چون اون اقایونو میشناسه  😘😘
۰۷ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۲۴ ┇ ϻιss ѕнιη ┇
ممنونم پونه جون...از اینکه روحیه میدی...

 + رمزت ُ یه بار دیگه بده لدفن :دی
رمز لدفن؟؟؟؟
اپَم اجی

قُربونت برم اجـی

دُعا میکُنــِی برام؟ :(

پاسخ:
چشششششمممممممممم
من رمزززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی