دختر شرقی باران

همینم که هستم ولی با تو.. ❤

دختر شرقی باران

همینم که هستم ولی با تو.. ❤

اینجا یه وبلاگ شخصیه
دیدم چند نفری عکسی که من حواسم نبوده و رمزی نکردم کپی کردن
کپی بر داری از این وب نارضاتی منو به همراش داره
لطفا اسب سواری رو مخ نکنید
با تشکر
پونه جان

۱۵
ارديبهشت ۹۵

رفتم وب یکی از دوستان رمز یدم یادم رفت خصوصی و بزنم رمزم علنی شد:دی

و به ناچار عوضش کردم شرمنده همه بزرگواران:))))

هرکس پست پایینو هنوز نخونده بگه رمز جدید و میدم:)

اما اینکه داداشم و مسعود و مرتضی بلاخره دارن مغازه میگیرن ایشالله و خیلی خوب میشه اینجوری 

از طرفیم داداشم ب مسعود گفته بیاد رشت کلاسای والیبال و باهم بگیرن:)

و دیگه اینکه همه چی هم خدا رو شکر ارومه

امروز تو دانشگاه واسه دوستم سورپرایزی تولد گرفتیم:)

فردام برا مربیم میگیریم:)) 

نابود شدم بس ک کادو دادم من:))))))))

من نمیدونم چرا از صبح پهلوم در حد انفجار درد میکنه:|

سابقه داشته کسی از درد پهلو بمیره عایا؟؟؟:دی

خبر خوش دیگه تو این هفته راجع ب دوستم الهه بود ک چوت پست خصوصی نیست نمینویسم چیه! فقط براش ی عالمه دعای خیر کنید:)

دیگه همینا خبری به ذهنم نمیرسه :دی

باز اگه چیزی بود میام میگم:|

فعلا من برم مسکن بخورم مردم از درد:(

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۱۵
الوچه بانو

نظرات  (۱۱)

وااییی نگو کادو.میگم دولت آیا نباید یارانه کادو بدهد؟؟؟؟؟
نخیر کسی از پهلو درد نمرده دور از جونت البته.
خودتو گرم بگیر
پاسخ:
نه ربطی ب گرما نداره اسیب دیدم:|
مواظب خودت باش دختر
اگه خیلی درد داری دکتر برو حتما :(
خدارو شکر که همه چی آرووومه ♥♥
من بازم رمز :دی
سلام به عزیز دل خودم
نبینم درد داشته باشی گلم  :(( حتما برو دکتر

در مورد کادو هم خدا کنه تا باشه آدم برای کادو و این جور موارد شاد پول خرج کنه. 
ان شالله کار همسرجان و برادرت هم زود جور میشه و بیشتر خوشحال میشی :*

پاسخ:
اره کادو خوبه ب شرط اینکه بودجشم باشه :)))))))
عاشقتم
سلام جیگر من...خوبی عزیزجانم.؟
رمز من کو ...بدو بزا واسه من....از بس حواس جمعم یادم نیست پستو خوندم یا نه فدات بشم...
پهلو درد ؟ ااااااااااااا این حرفا چیا عشق من...ایشالله زودی خوب بشی...
تا باشه به کادو دادن...خوش میگذره خواهری...قربونت بشم
پاسخ:
اره فدات بشم خوبم!
الان میام میدم لهت ابجی جونم ارره خوندی اون پستو :)
۱۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۰:۵۸ سپیده مامان درسا
الهی همه چی همیشه آروم و خوب باشه تو زندگیت عزیز دلم
مواظب خودت باش ان شالله بهتر بشی شاید سرما خوردی دختر
پاسخ:

فداتم من سپیده جونم:)
نه عشقم پهلوم نیست درد کمره پخش شده گرفتگیه:(
عزیزم من هروقت مسکن میخورم پهلو درد شدید میگیرم... ولی الان شما رو نمیدونم:/
وااای تولد سوپرایزی خیلی کیف میده... خوشبحالشون...:))
اخ جون کادوووووو... پس حسابی خالی شدین:))
هووووووووورااااااا مغاااااااازه !! خیلییییییی خوشحال شدم از این خبر. ایشالا که کارشون بگیییییییره !
عاغاا ! الآن واقعن درکت کردم که گفتی وقتی اسممو میبینم توو وبت ذوق میکنم :)) الآن همون حس بهم دست داد :)) بعد پست پایینیتو خوندم فمیدم یه الهه ی دیگه هم هس گفتم شاید راجع به اون باشه اصن :)))))
پاسخ:
کدوم الهه دقیقا!؟:||||
دیدیییی؟؟؟:))))

۱۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۱:۵۱ بلاگر کبیر ^_^
یا رمز بده یا ایشالا پهلوت بترکه :)
پاسخ:
من عاشقتم اومدم:)))
سلام علیکم و رحمه الله...
رمز...
دلم واست تنگ شد یهو . .  . دوست دارما
پاسخ:
ایب جون دلم فداب دل مهربووونت قشنگم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی