دختر شرقی باران

همینم که هستم ولی با تو.. ❤

دختر شرقی باران

همینم که هستم ولی با تو.. ❤

اینجا یه وبلاگ شخصیه
دیدم چند نفری عکسی که من حواسم نبوده و رمزی نکردم کپی کردن
کپی بر داری از این وب نارضاتی منو به همراش داره
لطفا اسب سواری رو مخ نکنید
با تشکر
پونه جان

۲۰
ارديبهشت ۹۵

شاید برگردم بلوگفا:)

شایدم میهن بلاگ:|

شایدم همینجا اقامت کنم:))

اخه انقد اینجا سرد و خشک و بی روحه ادم دلش نمیخواد پستای قبلیشم بخونه اون وبم خیلی خوب بود؛)

شایدم برگشتم همونجا! 

نظر شما چیه؟؟

موافقین ۰ مخالفین ۱ ۹۵/۰۲/۲۰
الوچه بانو

نظرات  (۱۴)

تو هرجا بری ما میایم دنبالت عزیزم
پاسخ:
فدات بشم عزیز دلممم
سلام خواهری جونم...صبح بخیر فدات شم...
بیا میهن . . . کلی هم شکلک و ... داره مث بلاگفا.....خخخ
اخه بری بلاگفا باز کارش معلوم نیس یه دفعه قاطی میکنه و همه چی پاک میشه عزیزدلم
پاسخ:
با میهن زیاد اخت نیستم:|
بلوگفا چون وب قبلیم هست بیشتر دلم میخواد برم اونجا:|
نمیدونم شایدم نرم هیچ جا!
عاقا تو هر جا بری من میام و میخونمت و برات مینویسم و حالت رو میپرسم و ..... :)

سلام عزیزدلم
اگر اینجا احساس خوبی نداری بیا بلاگفا. دوستان خیلی زیادی تو بلاگفا هستن و موقع بروز رسانی زود متوجه میشیم 
پاسخ:
اره دقیقا یکی از ویژگیهاش همینه:|
۲۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۲:۳۴ بلاگر کبیر ^_^
من مخالفم :/
معمولا بچه های جاهای دیگه رو خیلی دیر به دیر سر میزنم چون از آپهاشون با خبر نمیشم :/
همینجا بمون من بهت یه کد قالب خوب میدم.خوشگلش میکنی..
شکلک رو هم از هر سایتی خواستی میتونی کپی کنی تو پستات دیگه اینهمه ماها شکلک میذاریم :)
پاسخ:
اخه برو وب اونجارو ببین اصلا ادم روحیه میگیره:| 
دلم مبگیره میام اینجا چون با گوشی پست میذارم نمیتونم هی از اینور اونور شکلک کپی کنپ بذارم:|
۲۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۳:۵۵ سپیده مامان درسا
راستش آره باهات موافقم اینجا یه جوریه
ولی بدون هر جا باشی ما هم هستیم پیشت گلم
پاسخ:
ای فدات بشم تو عزیز دلمی:)
عاقا کامنت من مثل اینکه ثبت نشده. من کجا برم اعتراض کنم عایا؟ :)))
پاسخ:
به شکایتتون رسیدگی شد از حکم قلبی:)
منم خییییلی دلم میخواد برگردم بلاگفا! اما هم میترسم ازش هم اینکه حال ندارم خاطرات اینجا رو دوباره انتقال بدم اونجا! :(:(
هر جا بری چسبیدم بهت خواهری...
پاسخ:
تپ جیگری اخه:)
بیــــــاع میهن بلاگ من خیلی راضی ام ^_^
پاسخ:
بذار ببینم حالا:|
هرجا میری خدا نگهدارت باشه و پشت و پناهت ماهم میایم دنبالت.
بلاگفا هرچند وقت یبار گند میزنه.. بنظر م بیا میهن ...
هر جا راحتی عزیزم
ولی بلاگفا یه چیز دیگه س
اره برگرد  بلگفا اونجا خیلی شاد تر و بهتر بوووود:(
پاسخ:
ایشالله الان ک فعلا مریضی افتادهدب جونم اش و لاشم:|
نفس اون پستا هر کدوم یه چیه رمزش فقط واسه خودمونه خصوصیه ببشیییییییییییید
بیا بلاگفا بهتره :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی