دختر شرقی باران

همینم که هستم ولی با تو.. ❤

دختر شرقی باران

همینم که هستم ولی با تو.. ❤

اینجا یه وبلاگ شخصیه
دیدم چند نفری عکسی که من حواسم نبوده و رمزی نکردم کپی کردن
کپی بر داری از این وب نارضاتی منو به همراش داره
لطفا اسب سواری رو مخ نکنید
با تشکر
پونه جان

۱۶
دی ۹۴

شدیدا درگیر امتحاناتم

همسر هم یکشنبه میاد کلی کار رو سرم ریخته:|

من شرمنده همتونم ک نیستم 

ایشالله مسعود اومد رفت ی پست توپ میذارم قول 

بوس بوسی برا همتون :***

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۶
الوچه بانو

نظرات  (۲۱)

۱۶ دی ۹۴ ، ۲۳:۴۹ خآنوم چی
به به چشم پونه خانوم ما روشن:)
شدیدا منتظریم!
ان شاءالله امتحانتو عالی پاس کنی:*:*:*:*
۱۷ دی ۹۴ ، ۱۳:۱۲ خانوم خونه
سلام عزیزم . . .به به چشمت روشن عزیزم . . .
ایشالا کلی بهت خوش بگذره و کیف کنی 
دل منم شدید واست تنگ شده بود 
پاسخ:
ای فدای دلت ابجی مهربوووونم
چشمت روشن عزیزم بهت خوش بگذره 
سلااااااااااااااااااام به به بسلامتی آجی

چشت روشن عزیزم

امتحاناتم موفق باشی منتظرتیییییییییییییییییم:*
۱۸ دی ۹۴ ، ۱۴:۵۶ سپیده مامان درسا
موفق باشی گلم ... بوس
سلام پونه جون خوش خبر باشی عزیزم
چشم و دلت روشن حسابی خوش بگذره
نگران امتحاناتم نباشی همه رو به خوبی پاس میکنی انءشالله
۱۹ دی ۹۴ ، ۲۳:۲۸ خانوم چی
خیلی خوشحالم ک فدا اقاییت میاد:):):*:*:*
خووو.ووش بگذره:*:*:*:*:*
قول دآدیا :)
امیدوارم کنار همسرت بهت خوش گذشته باشه
۲۲ دی ۹۴ ، ۱۳:۲۱ خانوم خونه
دلم تنگ شده واست
اپم عزیزم
۲۴ دی ۹۴ ، ۰۱:۰۹ خآنوم چی
بدوو بیاا تعریف کن دیگه:(:*
۲۴ دی ۹۴ ، ۰۶:۵۱ خانوم خونه
سلام ابجی ....صبحت بخیر....خوبی عزیزم ؟
قربون دلت....خئش گذشت خانومی ؟
سلام به پونه جون خودم 
خوبی خانومی؟
دلم برات خیلی تنگ شده :*
سلام پونه جون خوشحالم همسریت داره میاد پیشت ان شاءا... بهتون کلی خوش بگذره امتحاناتم موفق باشی
سلام :)

سیلام پونه جونم.....خوفی عزیزم....امتحانا در چه حالی......وای منم دلم برا دانشگاه تنگ شده.....شبای امتحان ما فقط بگو بخند داشتیم تو خوابگاه....چه روزایی بود دیگه تکرار نمیشه.....
عزیزم...همیشه شادو خوشحال باشی در کنار همسر عزیزت....
ممنونم بهم سر زدی بازم بیا آپم
۲۷ دی ۹۴ ، ۲۲:۱۶ خآنوم چی
با اینکه گفتی دوشنبه میای مینویسی اما خب هی میام نگاه میکنم به این امید ک شاید نظرت عوض شده باشه:دی
۲۸ دی ۹۴ ، ۱۰:۴۳ خانوم خونه
چونه من همش میام ولی خبری نیست چرا
زود باش دیگه دلمون تنگ شد
اپَم :(
۰۱ بهمن ۹۴ ، ۰۱:۱۰ خانوم کوچولو
سلام عزیزم 
وبلاگ نازی داری خوشحال میشم به منم سربزنی و باهم دوست بشی.
به منم رمز داده میشه عایا؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی