دختر شرقی باران

همینم که هستم ولی با تو.. ❤

دختر شرقی باران

همینم که هستم ولی با تو.. ❤

اینجا یه وبلاگ شخصیه
دیدم چند نفری عکسی که من حواسم نبوده و رمزی نکردم کپی کردن
کپی بر داری از این وب نارضاتی منو به همراش داره
لطفا اسب سواری رو مخ نکنید
با تشکر
پونه جان

۲۳
آذر ۹۴

سلاااام 

خبر های جدید:|

انگشتر نشونم و دزدیدن :(

زانوم ترکیده :|

انگیزم واسه شعر دوبرابر شده:))

امتحانا با آغوش باز به استقبال میآیند:دی

******************************************

رفته بودم تمرین انگشترم  و ساعتم تو کیفشون تو کیفم بودن به اندازه ی چند دقیقه از کیفم جدا شدم و رفتم اصلا کیفم و باز نکردم نگاه کنم که هست یا نه

تا آخر راه هی با خودم گفتم نگاه کنم انگشترم هست یانه تنبلیم گرفت هیچی رفتم خونه کیفم و باز کردم دیدم ساعت هست و انگشتر نه

فرداش رفتم دوباره گشتم اونجا رو تمام اتاقم و ریختم بیرون تمام مسیرو رفتم نگاه کردم اصلا نبود نشسته بودم تو سالن تربیت مثل خر عر عر میکردم :((

خلاصه رفتم اطلاعات گفتن سه تا طلا دزدیدن تو دو هفته اخیر :|

دانشگاه و دارید فقط؟ خیر سرش سراسریه و دانشگاه هشتم ایران :))))) 

هی با خودم گفتم میرم میخرم ب مسعودم اصلا نمیگم 

حالا فکرشو بکنید ک دو روز قبلش مسعود ب مادرش گفته بود انگشترش و گم کرده ولفظش نترکه فقط،،،،:|

حالا اگه پول میخواست اشغال میریخت از اسمون

خلاصه گفتم میرم هرجور شده پول جمع میکنم میخرم واسه خودم ب هیچکسم نمیگم داشتم دق میکردم :(

دوستم گفت بهش بگو شاید عین اونو گیر نیاوردی بعد چی میخوای جوابشو بدی؟؟؟ الان بدونه بهتره تا دوروز بعد خودش بفهمه

خلاصه با ترس لرز براش پیام دادم ک اینجوری شده البته پیامه پنج شیش صفحه بود:)))))))

که جواب داد اخه فدا سرت نشستی داری گریه میکنی مگه من مردم میخرم برات:)))

کاش فحش میداد بیشتر خجالت کشیدم اینجوری :|

حالا اینکه مجبور بودم با خودم همه جا ببرمش چون خودش گفته بود همه جا مخصوصا دانشگاه دستت باشه دانشگاهم بعدش همیشه من باید برم تمرین یعنی راهی نداشتم باید دروغ میگفتم :|

این از این!!!!! 

جریا دوم زانوم اصلا داره منهدم میشه از درد قبلا آسیب دیده بود دیگه الان دوباره درد گرفته!!!! 

فردام امتحان تربیت دارم شیش دقیقه پونزده دور باید بدوام!!!!  :0

حالا موندم با زانوم چه کنم :|


خبر بعدب و انگیزم واسه شعر تو کلاسای ادبیات بحث فوق العاده پیش میاد همیشه در حال صحبت باهمیم حتی وقتی اساتید نباشن و اینو خیلی دوست دارم اکثرا پشت همیم همیشه 

یکی از پسرا ک کارشناسی ارشد رشته ای دیگه ای داره و اومده حالا داره ادبیات میخونه شروع کرد ب کمک کردن ب من هر شعری نوشتم تحلیل کرد انگیزه داد بهم تند تند بهم کتاب داد بخونم و این باعث شد کلی انگیزه پیدا کنم ب مسعود گفته بودم بیاد اینو دانشگاه ببینه بهم گفت من از چشام بیشتر بهت اعتماد دارم ممکنه خودم خطا کنم ولی تو نه بخاطر همین موضوع ک فک نکنی میخوام اونو ببینم هیچوقت نمیان سر کلاسات :)

خیلی ذوق میکنم با این حرفا و اعتماداش 

تیتر بعدیم ک دیگه توضیح نمیخواد از قیافش مشخصه چقدر ترسناکه:)))))))))

خدایا امتحانات مارو ب خوشی رد کن یعنی همه درساتحلیلی فک کتم اخرش دانشمند شم :))))

اما ی دلگیری کوچولو دارم:

من تازه عروسم و توقعات خودمو دارم و خانواده مسعود فوق العاده بیخیالن تاامروز یکبارم ی چیز کوچیکم برام نخریدن حتی تولدم جزخواهر کوچیکش هیچکس تبریک نگفت حالام شب یلداست و مطمینم خبری از هیچی نیست

خیلی خیلی از این بابت ناراحتم خانوادش تو این یکسال بهم ثابت کردن که خیلی نسبت ب مسعود بیخیالن:| 

این دلم و میشکنه:(

میخوام برا یلدا ی چیزی برا مسعود بخرم ی چیز کوچیک چیزی به ذهنم نمیرسه ولی پیشنهاد بدید!!!

برای ولنتاینم ی ایده ی فوق العاده دارم اوکی ک شد عکس میگیرم میذارم براتون

مرسییییی از همتون ک ب یادمین بووووس بوووس

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۳
الوچه بانو

نظرات  (۲۷)

۲۳ آذر ۹۴ ، ۲۰:۵۴ دختر همساده
وای خاک تو مغزت!!!
انگشترو  دزدیدن؟؟؟
بخدا کاش مسعود یکم فحشت میداد منم جیگرم خنک میشد^_^
تازه تو هم به قول خودت کمتر خجالت میکشیدی!
پونه من الان هم یه حلقه ی نقره دارم هم یه استیل.هرگز طلاها رو جاهایی که مجبور باشم دربیارم نمیبرم..

پاسخ:
خوب کچل همیشه ازم میپرسید دستته یا نه یا باید دروغ میگغتم ک هیچی تو دنیا ارزش دروف گفتن بهش و نداره یا با خودم میبردمش:|
حالا گفت دوباره برا میخرم یادم رفت بنویسم تو پست!!!!!
نترکی از فحش خورد من شاد میشی همساده؟؟؟؟؟؟؟:))))
۲۳ آذر ۹۴ ، ۲۱:۲۴ دختر همساده
الان آیا من پیشنهاد دادم دروغ بگی؟؟؟؟؟؟؟؟
معلومه که هیچی ارزش دروغ نداره .
من میگم بعضی چیزها خیلی ارزشمند ترن که آدم تو نگهداریشون ریسک کنه.
به نظر من اولین حلقه ی ازدواج فقط یه دونه برای تمام مدت اون زندگیه.
من صد بار گوشی گم کنم باز میگم عیب نداره باز میخرم اما جریان حلقه و انگشتر نشون خیلی توفیر داره.
امیدوارم به پیشنهادم در مورد یه دونه حلقه ی استیل فکر کنی... و اصل کاری رو بذاری برای جاهایی که میدونی از دستت در نمیاری:)
پاسخ:
اصلا گفت بخرم گفتم نه دیگه میخرم تا رینگه عقدم برای عقد رینگ میخوام بخرم اینجوری خوشحال ترم از چیزای پر زرق و برق بدم میاد :|
ولی من گم نکردم انگشترم دزدیدن حتی تو جای مخصوص میذاشتم هرجا میلردم انقد نسبت بهش دقیق بودم اگه گم میکردم دق میکردم دق:((
۲۳ آذر ۹۴ ، ۲۱:۲۵ دختر همساده
در مورد فحش خوردن تو هم..
لذتی که تو فحش خوردنت در این مورد هست به جون تو در یه کاسه بزرگ سالاد شیرازی خوردنم نیست ^_^
یه همچین آدمی ام من :)))
پاسخ:
بیا برو از جلو چشام خفه شو :)))))
۲۳ آذر ۹۴ ، ۲۱:۳۸ خانوم خونه
حالا که گم شد غصه نخور دیگه . . .
واسه زانوت دکتر رفتی خانومی؟بدتر نشه...
بیخیال باش به بعضی رفتارا...منم تجربه دارم...خودمو زدم به بیخیالی...وگرنه بهت سخت میگذره
پاسخ:
اون هفته انقد گریه کردم پوکیدم ؛(
نه ابجی نرفتم همون موقع ک آسیب دید رفتم خوب شد الان دوباره اونجوری شده :|
سعی میکنم ولی دلم میشکته :(
۲۳ آذر ۹۴ ، ۲۱:۴۹ دختر همساده
این سه متر زبونتو بدم مسعود ببره هااااااا :)))))
باشه حالا چی بگم دیگه.

...

در جواب اون کامنت آخرم و جواب آخرت هم جونم برات بگه کـــــــــه از جلو چشمام سریعا آفلاین شو تا سیاه و کبودت نکردم... کچل چاقالوی سیاه مو فرفری :)))
پاسخ:
مسعوووود؟؟؟ کییی؟؟؟کوچولویه واسه اینکارااا:دی
خداااااافظ زینبببب خدااافظ:))))))))
۲۳ آذر ۹۴ ، ۲۲:۰۳ دختر همساده
خخخخخخ کچل کوچولو :*
عشق منی تو با این زبونت :))
شبت بخیر:*
سلام آجی جان جانی خوبی؟؟؟

به به خداروشکر که آقا مسعود اینقد هواتو داره ان شالله یکی بهترشو بخرین:))

زانوتم برو دکتر تا بدتر نشده:(

عشقتون زیاااااااااااااااااااد،امتحانات عااااااااالی

واس یلدام هرچی خریدی بنظرم کنارش یه کارت پستال هندونم درست کن:)
پاسخ:
چشم عزیزم مرسییییی :)
ای وااااااااای دختر چ............ ها نه صبر کن اول آدرس بذارم:دی
آخیــــــــــــــــش...
خب.. ان شاءالله اونی ک دزدیده دستش بشکنه!:(
عکس انگشترتو داری؟؟ به نظرم مثلشو بخری بهتره... خوب کردی به آقاتون گفتی، حتی اگه دعوات هم میکرد باید میگفتی.
زانوت هم هرچه زودتر ببر دکتر! دیگه آقا مسعود ک نمیتونه واست زانو بخره! زود ببر زانوت و درست کن تا خدایی نکرده بدتر نشده:(
واسه منم پارسال یلدایی نیاوردن.. امسالم نمیارن:)) عیدی عید غدیرم پیچوندن نیاوردن:)) امروز غیر مستقیم به آقاچی گفتم اگه عید عروسی نگیرید باید عیدی واسم بیارید، بهش گفتم ک فکر نکنه میتونه اینم بپیچونه:دی
به نظرم توام بهش بگو... البته نگو واسم کادو بیارید اما بگو ک از خانوادت انتظار بیشتری دارم.
اینم محض اطمینان!
hamsaryjoonam.blogsky.com

پاسخ:
افرین من بهت افتخار میکنم:))
اره دارم ولی دیگه انگشتر نگین دار نمیخرم رینگ میخرم ساده ک اگه اتفاقسم افتاد انقد جز نزنم :(
من نمیتونم چیزی بگم فعلا از مسعود خجالت میکشم میترسم تو شرایط قرار بگیره خودش بخره گناه داره بخدا :((
سلآم پونه ژآنَم :-*
حالا خوبه تو نشونو گم کردی ، آبجی ِ من یه هفته بعد از عقد حلقَرو انداخت تو سیفون ِ توالت ِ‌ باشگاه :))))))
شوهر شم هیچی نگفت هییییچ ، تازه یه حلقه خوشگل تر براش گرفت ، به همه هم گفتن حلقه قبلیش تو دستش لق میزده رفتن تنگش کنن دیدن این یکی خوشگل تره گرفتن :))))

ینی ببین ابتکار د َر لاپوشونی تا چه حد :))

+ خوبه که همچین شوهر ِ خوب ُ مهربونی داری آجی‌ :)
برا زانوتم حتما یه دکتر برو انشالله که خوب ِ خوب میشه ....

+ از امتحانا هم که .. هیچی ندارم بگم :\

+‌ برآ کآدو ایناهم... عَکس ِخوشگل دونفرتونو یا تک نفرشو بده رو بوم بکشن با رنگ روغن یا سیاه قلم ، شیک میشه ^_^
پاسخ:
یعنی جواب دادن به کامتت خودش یه پسته :))
یعنی خواهرت استاده بگو ی کلاس آموزشی برا ما بذاره :))))))))
اخت نمیخوام اونقد هزینه کنم ابجی زیاد پول ندارم :(
۲۴ آذر ۹۴ ، ۱۱:۲۰ خانوم خونه
دیگه نبینم اشک بریزیا ...فدای سرت پونه....
خیلی مواطب خودت باش
سلام عزیزم وقتی شنیدم انگشترت رو دزدیدن خیلی ناراحت شدم خیلی
پیشاپیش یلدا مبارک
پونه ماشالله خودت استادی هااااا 
پونه شاید خانواده اقا مسعود ریم نداشته باشن که شب یلدا ککادو بدن
پاسخ:
عزیزم رسم چی نداشته باشن؟؟ خیر سرم تازه عروسم هیچی تا الذن نخریدن :|||
ای بابا...کوفت بشه از گلوی اون دزده پایین نره
واسه زانوت برو دکتر حتما
وای امتحااان....من بعد از چند سال هنوزم خواب میبینم امتحان دارم اما بلد نیستم
پاسخ:
خخخخ
واییییی این کابوساااا :((
خب دیگه اتفاقیه ک پیش اومده عزیزم
خودتو ناراحت نکن نفس
هر چند م دونم سخته خب...
عاقا پست عکس دار م خوایم!نیشخند
بوووووووس
پاسخ:
:دی
اخی چ بد!!! چیزی گم کردن خیلی بده!!!! 
از کجا معلوم شاید شب یلدا برات کلی فک و خیال کرده باشن با کلی تدارکات:)
پاسخ:
من گم نکردددددددددممممممم:|||||
مطمینم عزیزم :)
قلکمان را دوس میداری؟؟؟
مال شوما باچه :)))
دیه انگشترتو گم نکنیااا اجی جونم
پاسخ:
ارهه:)))
گم؟؟؟؟ کی گفت گم کردم:|||
عزیز دلم سلام
اومدم بهت سر بزنم و خبر دزدیه شدن انگشترت رو خوندم :((
فدای سرت گلم. ناراحت نباش. 
برای مشکل زانوت حتما برو دکتر پونه جونم
پاسخ:
:(((((
رفتم ابجی خوب شده بود الان دوباره برگشته بابام میگه برا خستگیه :(
خب دوستت ندارم [نیشخند]
ن َ دیگه نمیشد [نیشخند]
برف ُ بارون مآل ِ شما نامرداس ، مال ِ ما فقط سرماش میاد :\
کوفتش شه الهی .. انتر گوش دراز دزد بیشعور...


الهی الهی الهی....انشاءالله زود زود زانوت خوب شه خانوم ...

آقا مسعود خیلی ماهه هااا په نگران لنگشترت هم نباش
پاسخ:
وااااقعا 👍👍👍👍👭
مرسی عزیز دلم
چشششم مرسییییی
۲۶ آذر ۹۴ ، ۰۲:۱۴ سپیده مامان درسا
الهی بگردم میدونم چی کشیدی ، پونه منم چهار سال بعد از ازدواجم انگشتر نشونم و گم کردم البته شک ندارم ازم بلند کردن چون فوق العاده شیک بود و هر کی میدید تعریف میکرد ... الان بعد از گذشت هشت سال هنوز به فکرش هستم و دلم میسوزه که گم شده ... حتی بعد از گم شدنش از اون خونه اسباب کشی کردیم اصلا آب شده بود رفته بود تو زمین نیود که نیود ...
۲۶ آذر ۹۴ ، ۱۴:۳۰ زهرای سعید
سلام .خوبی ؟
چه خوب که آرومت کرده و دلداریت داده .
چه بده وقتی تو مناسبتا خبری از کادو نیست . آدم خیلی حس بدی میگیره .
اما بی خیال مهم نیست .چیزای مهم تر از این تو زندگی هست واسه ناراحت شدن

ای واااااااااااااای چقد بد!!! دستش بشکنه هرکی برداشته!!!
وای زانو درد خیلی بده.. مخصوصا واسه شما که والیبال بازی میکنید..
پونه یکم استراحت بده بهش بذار خوب بشه..
پس شاعری:)
خب شعراتو اینجام بذار ما مستفیض بشیم..
امتحانات خرند..والسلام :))))
فدای سرت عزیزم اما این دفه که گرفت بیشتر مواظبش باش 
عزیزم برا زانوت حتما برو دکتر خدای نکرده مشکل حادی نباشه 
پاسخ:
]چششمممممممممممم عزیز دلم 
سلام چونه جون خوبی عزیزم...خوشحالم که تو چستات حال خوبی داری عزیزم....میگما منم دائما حلقه امو گم میکنم پیدا میکنم همیشه آقای همسر دعوام میکنه میگه تو خیلی بی اهمیتی الی ....خوب چه کار کنم یادم میرم....ماه پیش یک ماه دنبال انگشترمو حلقه ام گشتم آخرش تو یه نایلون لباس پیداش کردم...اگه آقای همسر بود کله امو میکند...خوش باشی همیشه عزیزم
پاسخ:
:((((((((
چقدرررر بد ابجییییییی
با نمآم ِ گند بودن هآش موفق باشی :-*


امیدورام انگشرت پیدا بشه.نگران نباش.به وبلاگه منم سر بزن اگه تونستی .کامنت هم بزار برم نظرتو بگو.
سلام عزیزممممم..
خوبی؟؟
بخدا چند باری وبت واسم باز نشد منم ک خیلی کم میام دیگه فراموش میکردم بهت سربزنم...
خوشی؟؟
عزیزم فدای سرت...منم طلامو تو ی مجلسی ک همه اشنا بودن گم کردم...انقده هم غصه خوردم و گریه کردم،اما چ میشه کرد...
بابت زانوتم خب برو دکتر... :(
بابت شعر و این چیزام فقط میتونم بگم انشالله همیشه فق باشی...
واقعنم بابت این اعتماد بهت تبریک میگم...
رمزتم اگه دوس داشتی بهم بده پستای قبلتو بخونم...
پاسخ:
وااای یه عالللمعهه دلتنگت بوووودم ابجیییی
خیلی خیلی خیلیی حس بذی بووود :((((
رفتم قبلا کشیدگیه :|
مرسییی عزیز دلممممممم
دادم بهت ابجی جونم :*
منم یه رینگ جدا دارم که همیشه حلقه مو نندازم که خدای نکرده گم نشه ... انشاله بهترشو میخری

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی