دختر شرقی باران

همینم که هستم ولی با تو.. ❤

دختر شرقی باران

همینم که هستم ولی با تو.. ❤

اینجا یه وبلاگ شخصیه
دیدم چند نفری عکسی که من حواسم نبوده و رمزی نکردم کپی کردن
کپی بر داری از این وب نارضاتی منو به همراش داره
لطفا اسب سواری رو مخ نکنید
با تشکر
پونه جان

۳۰
شهریور ۹۴

شاید هرکی اینو بخونه بگه پر توقعم

ولی حرف دلمه

انتظار داشتم وقتی بخاطر زندگیمون بخاطر شرایط مسعود پا رو ارزویی که واسه هر دختری وجود داره گذاشتم

وقتی قید عروسی رو که هرکسی دوست داره داشته باشه زدم 

یبار مسعود بگه مرسی یا حداقل یجور نشون بده متوجه اینکارم شده

ما خانوما چیزی غیر توجه از اقایون نمیخوایم

مخصوصا یکی مثل من ک مدام مورد توجه پدر و داداشم بودم

همش انتظار دارم حواسش ب من باشه

وقتی بهش میگم عصبی و کلافم بعد صبح میبینم تا ساعت شیش بعد ظهر ی تک زنگم نمیزنه بهم بر میخوره

دوست دارم منت چیزی رو رو سرش بذارم واسه همین هیچوقت بهش نمیگم ک تشکر کنه

ولی ته ته دلم ناراحتم از بی اهمیت بودن تلاشم برا خوشحالیش

مثلا کادوی تولدی که براش گرفتم دستبند

خیلی شیک بهش گفتم بنداز تو مراسم گفت جلفه برا امشب :| 

یا انگشتر عقیقی که براش گرفتم یبار جلو من ننداخته 

یا کمربند و کیف پولی ک براش گرفتم یبارم استفاده نکرده

باور کنید شمام باشین بهتون بر میخوره

خدا میدونه کم تحت فشار نیستم بی توجهیا و حواس پرتیای مسعود جز این ک حالم و بد تر کنه چیزی نداره

انتظار داشتم یبار حداقل بگه بیام ببینمت؟؟؟

اما فقط میگه دلم تنگ شده!

چجوری از من انتظار دارید مشتاق رفتن زیر ی سقف با همیچین ادمه بی توجهی باشم......

نمیتونم.... 

مسعود نشون داد بهم ک چند ساله دیگه ی ادم دیگه میشه یکی مثل باباش

چون از اول رابطه ک محلش نمیدادم تا الان ک دوسش دارم کاملا ی ادم جدیدی شده....

مسعودی ک ب ریز ترین جزییات توجه میکرد حالا بزرگتریناشم براش اهمیت نداره :| 

اینا عذاب اوره برام..... 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۳۰
الوچه بانو

نظرات  (۱۶)

چرا  موضوع و دلخوری هاتو باهاش مطرح نمیکنی؟
پاسخ:
مطرح کردم فایده نداره
سلام پونه جونم خوبی؟؟؟؟
عزیزم نمیخوام بزنم تو ذوقت میخوام بهت بگم که حرفات درست و حق داری...ما خانوما فقط از عشقمون انتظار توجه داریم...مخصوصا وقتی یه از خودگذشتگی بزرگی براش میکنیم...گلم اما میخوام بگم....اگه توجهی نشون نداده نزار پای تغییر و از این جور حرفا....گاهی آقایون وقتی خانومشون از یه چیزی به خاطر شرایط مالی میگذرن انقده خجالت زده میشن که میرن تو خودشون...وگاهی حتی روشون نمیشه یه تشکر بکنن...آقایون خیلی مرموز هستن خودمم یکیشو  دارم....
حالا اون چیزهایی رو که براش خریدی شاید نگه داشته سرموقعه اش استفاده کنه...ناراحت نشو...میدونی چیه همینکه عاشقت و دوست داره این خودش خیلی ارزشمند....زندگی بالا و پایین زیاد داره..گاهی ما خانوما خیلی احساساتی میشیم...و گاهی این اقایون نا خواسته ما رو ناراحت میکنن....
به نظر من عشق مهمترین مسئله تو زندگی 
پاسخ:
دوست داشتن فقط ب حرف نیست ب عمله
مسعود بعد ازب به دست آوردن من فقط دیگه حرف زده
وقتی ب روش اوردم ک کادوم و استقاده کن دیگه باید استفاده کنه
در قبال اون که میگه جلفه چی میگی!؟؟؟
تفاوت من و مسعود آینه که من هنوز ی دختربیست ساله پر شور و هیجانم اون ی پسر بیست و نه ساله ی پخته بدون هیجان :| 
حتی وقتی پیششمم اینو ثابت کرده
مسعود تغییر کرده
و تنها ناراحتیش نداشتن پول برا خوشبختیه منه
در صورتی ک هیچوقت از بودن پول تو زندگیم خوشبخت نبودم 
....
عزیزم همیشه اگه ازش به خاطر مسئله ای ناراحتی بدون رودروایسی بهش بگو....وقتی کنارت از ناراحتیات بهش بگو ...طرز گفتنتم باید یه جوری باشه که فکر نکنه داری بهش غر میزنی...مثلا برو تو بغلش و در حالی که خودتو براش لوس میکنی از اینکه بهت بی توجه بهش بگو واینکه چقدر ناراحتی...من بارها امتحان کردم جواب میده...به نظرم زن وشوهر همیشه باید حرفاشونو به هم بزنن
پاسخ:
همینجوری کخ میگی زدم ابجی فایده نداره
تازه 29 سال که سنی نیست تازه اول شو رو هیجانش....به نظر من اقایون پیرم بشن این هیجان رو دارن....گلم گاهی که آقایون فکرشون درگیر مسئله ای میشه یه کم بی توجه میشن نسیت به خانومشون آقای منم همینجوری....مخصوصا اگه از لحاظ مالی تحت فشار باشن که دیگه بدتر..آخه میدونی چیه دوست ندارن شرمنده خانوماشون بشن....این چیزا حل شدنی...قصه نخور....
پاسخ:
عزیزم مسعود از اول بی توجه بود مسیله تحت فشار بودن نیست :| 
یه چیزی بگم تو چرا قید ِعرسی رو زدی هان؟
به نظر ِمن نباید این کارو میکرد یعزیزم
پاسخ:
اولا چون نودم حوضلش و نداشتم بعدشم چون نمیشد 
بابام میرفت زیر فشار اذیت میشد نمیخواستم اینجوری بشه
عزیزدلمممم
میفهمم پونه جونم. بخصوص تو دوران نامزدی و عقد خانوم ها خیلی به توجه همسرشون نیاز دارن. 
ولی قربونت برم تو این شرایط بهتره احساسی برخورد نکنی. همونطور که دوستمون الی حون هم گفت اکثر آقایون این خصلت رو دارن. همیشه نیاز به تلنگر دارن تا به نیاز عاطفی خانومشون توجه کنن
این نشونه عوض شدنشون نیست عزیزدلم 
پاسخ:
ابجی جون من یعنی بعد نه ماه متوجه نمیشم شوهرم عوض شده؟؟؟؟؟  😓😓😓

نمیدونم چی بگم پونه جون
ولی صبر کن صبرررررر
پاسخ:
سعیم همینه 😢
پونه جون غصه نخور عزیزم انشال که درست میشه 
ازش بپرس دلیل تغییرش چیه بپرس که چرا اینجری بی تفاوت شده شاید یه دلیلی داشته باشه که حداقل ارومت کنه 
پاسخ:
گفتم بهش ابجی میگه هیچی نشده 😓
چرا کامنت من نیس خو :(
پاسخ:
عشقم اسمم و تو کامنتا ننویس فذات بشم 😘😘
سلام عزیزدلم...اتفاقی وبتو پیدا کردم و کلی خوشحال شدم...
پونه وقتی کنار همید باهاش حرف بزن بدون رودربایستی...قراره برید زیر یه سقف پس از الان همه چی رو حل کن پونه...وگرنه دردسرساز میشه واستون...میدونم کاملا حق داری...
وقتی مورد توجهش قرار نگیری ناراحت می شی...
پاسخ:
گفتم بهش همه چی و ولی اخلاقش آینه منم بلد نیستم بد اخلاقی کنن یا دعوا یبار عصبی میشم میگه باشه باز باره همون کارا
باشه عزیزدلم :*
پاسخ:
😘😘😘😘
سلام پونه جان خوبی گلم ؟
این حرفات درسته همه مردا همیشه همینطورین مخصوصا شوهرای ما ک همسنو سالن تقریبا
منم یکم ازین رفتارای اینجوریش عصبی میشم و همین مساله باعث شده خودم نسبت بهش سرد بشم
ولی تصمیم گرفتم ی مدت بهش اصن توجه نکنم درسته خودم عذاب میکشم اینجوری ولی کمتر از حالو احوالش خبر میگیرم تا شایدمتوجه بعضی از رفتاراش بشه اگ بازم درست نشد یه راه دیگه ارو انتخاب میکنم
پاسخ:
من اصلا بهش گیر نمیدم دو سه بار تو حالتای خیلی خوب بهش گفتم اثری نداشت
دیگه گیر و غر نمیزنم یعنی حوضلش و ندارم

۳۰ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۵۳ اسمون ما دوتا
عزیز درکت میکنم میلادم همینجور بود چون از هم دورید خیلی از کارارو که میکنه نمیدونه عکس العملت چیه بخاطر این زیاد براش الان فرقی نمیکنه فک میکنه تو برات فرقی نداره منم دقیقا همین ناراحتیو داشتم ولی حالا که اومدیم زیر ی سقف کلی اون رفتارو حرفاشو گذاشته کنار چون دیگه میدونه عکس العملم چیه 
توام باید بری زیر ی سقف تا اون رفتارات دستش بیاد 
ولی ااجی جونم بازم صبر کن 
پاسخ:
مسعود وقتی نزدیک همیمم همینه اخلاقش آینه ابجی
۳۰ شهریور ۹۴ ، ۱۸:۳۳ ناناز و آراد
اجی حرص نخور مردا توی ی دوره ای اینجورن کاریم از دست ما زنا برنمیاد جز ساختن 
پس الکی حرص نخور
سلام پونه جآن...
عزیزم درکت میکنم قشنگ..تو یه برهه ای از زمان همچین مسائلی بین همه دختر پسرا پیش میاد..
فقط سعی کن صبور باشی ُ با منطق ُ ملایمت این جریان ُ راه ببری..
خیلی واضح از مسعود بخواه که بیشتر بهت توجه کنه..همینآ رو بگو بهش..
فک نکن غرورت میره زیر ِ سوال..از الان باهاش رک باش که خدا نکرده در آینده به مشکل برنخورین :)
پاسخ:
باشه چشم عزیز دلم بازم میگم بهش :-( 
۰۲ مهر ۹۴ ، ۱۵:۲۸ دختر همساده
عزیزم همه ی احساستتو براش رو نکن بذار به قول تو مثل همون اولا که هی دنبال جلب توجهت بود هی تلاش کنه.
اما عزیزم درمورد هدیه ها..
پونه من الان بعد پنج سال زندگی هنوز این مسایل رو دارم.قبلا مثل تو خیلی تاراحت میشدم اما الان برام مهم نیست.خوب سلیقه ها متفاوته.من و تو باید بتونیم به تفاوت ها احترام بذاریم عزیز دلم.حالا بعدا سلیقش دستت میاد.من که هنوز دستم نیومده و سعی میکنم اصلا بدون حضور خودش چیز مهمی نخرم که بعدش خودم ناراحت شم.والا...
یه چیزهایی رو به مرور زمان باید از هم بشناسید.
پونه ی خوبم زندگی روزهایی داره که این دغدغه ها پیشش میشن هیچی...
باید صبور باشی..
عاشقتم.تو خیلی خانمی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی