دختر شرقی باران

همینم که هستم ولی با تو.. ❤

دختر شرقی باران

همینم که هستم ولی با تو.. ❤

اینجا یه وبلاگ شخصیه
دیدم چند نفری عکسی که من حواسم نبوده و رمزی نکردم کپی کردن
کپی بر داری از این وب نارضاتی منو به همراش داره
لطفا اسب سواری رو مخ نکنید
با تشکر
پونه جان

۳۰
شهریور ۹۴

دوستای گلم اینا جبهه گیری نیست دوست داشتم توجیهتون کنم در مورد زندگیم:*

خیلی هاتون گفتین اشتباه کردم گفتم عروسی نه

ولی با تمام احترامی که برا نظراتون قایلم من از این مراسم که پر از تجمله خوشم نمیاد

وقتی موقع خوندن صیغه محرمیت زندگیم و سپردم به حضرت زهرا پس شیوه ی ایشونم پیش میگیرم

پدرم زیر فشار مالی شدیدیه من با اینکار بیشتر خیال پدرم راحت کردم چون عقد و عروسی باهمه و هزینه ها نصف نصف 

و باید جهیزیه هم بگیره بابا به جر چهار تا وسیله

شرایط مسعودم اونقد بده که اگه قرار بود عروسی بگیزم باید قید ترم بعد دانشگاه و میزدم

و این بدترین اتفاقی بود که ممکن بود بیفتهن عو طرفه دیگه خود مسعود له میشد

اگه گفتم نیاز داشتم ازم تشکر کنه چون به قول اتنا همه ما زنا این نیاز تو وجودمون هست

اوناییم که گفتن به همسر بگم

موقعی که اینجا بود تو بغلش بودم و فضا خیلی عاشقانه بود بهش گفتم

متاسفانه من اصلا اعل قهر و دعوا طولانی نیستم 

یعنی ته ته قهرم ی ساعته ولی تو دلم ناراحتی میمونه!!!!!! 

و اما اونور قضیه اونایی که گفتن بری زیر یه سقف درست میشه:

دیروز مسعود عصبی بود و هرچی من میگفتم جچی شده هیچی نمیگفت:/

تا امروز به حرف اومد و گفت در حالی که تو حساب خودش یک میلیون و هفتصد بوده دوستش ازش پول خواسته و یک میلیون و سیصدش بهش داده

و این در حالیه که چند روز پیش به من گفته بودم اون چهار صد تومنی که بهت دادم و داری بهم بدی بعد پس بدم

و من با اینکه تو حسابم بود گفتم فقط 130 دارم و اونو براش فرستادم

حالا ته قضیه قشنگه

دوستش بهش گفته پول و حساب کردم داداش دیدم بدهی داری بهم صد تومنم بر دار بیا :|

این در حالیه که شوهر من قبلا بدهیش و صاف کرده!!!!!!!

اگه شما باشید نمیسوزید؟؟؟ بهتون بر نمیخوره؟؟؟

بهش میگم مسعود 15 سال والیبال بازی کردی هر سال 30 ملیون سالی 5 ملیون پس انداز میکردی الان همه چی داشتی

میگه نه دیگه تصمیم و گرفتم از این به بعد جمع میکنم به کسی هم قرض نمیدم

گفتم یکمم زود تصمیم گرفتی افرین

بعد دلم نمیاد چون میبینم اعصابش چقدر داغونه بهش اس میدم و میگم هزار تا از این پولا صدقه زندگیمون بیخیالش!

ولی هرچقدم خوب نشون بدم خودمو از  بیخیالیش میسوزم

نه از اون فقط!!

از کارای مامانم میسوزم

از زندگی  و بدشانسی داداشم میسوزم

از حال بد بابام میسوزم

خیلی خستم خدایا!!

یکم بغلت و بهم قرض میدی ؟؟؟بال و پرم شکسته :(


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۳۰
الوچه بانو

نظرات  (۱۴)

الهی دورت بگردم پونه...
هر کسی جای تو بود با این کار میسوخت خب...
درکت میکنم پونه...انشالله زودی ناراحتیات تموم بشن دوس ندارم ناراحت 
باشی...
مگه مامانت چیکار میکنه؟
پاسخ:
:((((
مرسی عزیز دلم فدات بشم :*
کاش میشد اینجا بگم :|
پونه نازنینم
یادت باشه شرایط سخت هر چی باشه تموم میشه
صبور باش گلم
خدا پشتیبان همتون باشه 
پاسخ:
مرسی دورت بگردم ک انقد انرژی مثبتی برام نفس 
۳۰ شهریور ۹۴ ، ۱۸:۳۷ ناناز و آراد
خواهری تو ک از الان ایت همه غم و غصه زدی بری سر زندگی چی میگی؟؟؟
بگو فدای سرتون زندگی خیلی سختر ازین حرفاس
پاسخ:
زندگی من همیشه همینجوری بوده ازدواج کردم آرامش داشته باشم 
ی مرد بیخیال نصیبم شد :-) 
چ ِ دوست ِ بی شرفی داره مسعود :\
پونه نآزم :)
این روزای ِ سختم تموم میشن...فقط صبور باش ُ به خدا تکیه کن..
امیدوارَم زود ِ زود همه چی درست شه...
پاسخ:
واقعا :|

ایشالله چشم مرسی عزیز دلم :-* 
:"> بَلهــ... خیلی قشنگه وآقعا♥
الهی قربونت برم..
چی بگم بهت که آروم بشی و خودم از حرفام خندم نگیره!
کاش اوضاع همه خوب بشه..
پاسخ:
خدا نکنه عزیز دلم
همین ک شما ها رو اینجا دارم ک درکم میکنین حالم و خوب میکنه
ایشالله
الهی همه مشکلات حل بشه پونه امروز امام زاده خیلی یادت بودم ...دلم میگیره وقتی گرفته  ای...
پاسخ:
مرسی مهربونم که به فکرمی دوست دارم :*

میخوام باهات حرف بزنم ...

حرفام شاید مثل هیچ کس نباشه ....

مثل هیچ کس...

خوب کردی عروسی نگرفتی ... چون همه میان میخورن و قرضش میمونه گردنت... خوب کردی به فکر بابات و شوهرت بودی... خوب کردی...

شوهرت اشتباه کرده . ولی مرده و غرور داره و مطمئنا نمیگه اشتباه کردم ...

اینکه الان حرف نمیزنه و تشکر نمیکنه احتمالا رفته تو غار تنهایی خودش

همسری من هم همینطوره . یه وقتایی من توقع دارم تشکر کنه ... ولی نمیکنه ... میمونه مثلا دو ماه بعد به یه مشکل میخوره ... میگه تو خیلی خانومی که فلان کار و فلان کار و فلان کارو برام کردی...

یه وقتایی کادو میخریدم استفاده نمیکرد . میگفتم چرا میگفت نگه داشتم یادگاری

ببین پونه عزیزم ... مردا همشون یه جورن ... برعکس زنا که خیلی پیچیده ان ... مردا یه سری اخلاقای مشترک دارن ...

چندتا کتاب درباره مردا بخون

مثلا همه چیز درباره مردان باربارا دی آنجلیس

یا ونوسی ها و مریخی ها ...

اونوقته که خیلی از رفتارای شوهرت قابل درک میشه ...

 

پاسخ:
عزیزم مسعود اینجوری نیست از همون اول موچکترین کارام ب چشمش میومد
یهو عوض شد
کتاب در مورد مردا خوندم اما خوب شاید انقد الان درگیر مشکلاتم ک چشمم بستست ابجی
یکم فرصت میخوام تا ب خودم بر گردم
پونه ی عزیزم ناراحت نباش درست میشه بالارخه
چه دوست ِپررویی داره
چرا بدشانسی داداشت؟مامانت؟بابات خوب نشد؟
امیدوارم مشکلات مالیتون زودی رفع بشه عزیزدلم
پاسخ:

مرسی عزیز دلم

قابل گفتن ایننجا نیست عزیز :*

سلام پونه جونم خوبی؟؟؟؟
عزیزم خدا بهت صبربده میدونم الان شرایطت سخت ....خدا هربنده ای رو که دوست داشته باشه اونو زیاد آزمایش میکنه...توکل برخدا بکن ان شااله حل میشه مشکلات....
واینکه تقریبا بیشترآقایون نمیتونن پول پس انداز کنن همسری منم همینجوری اگه حقوقشو ازش نگیرم یه روزه همه اشو تموم میکنه....
عجب دوست نامردی داره آقاتون به اون که نمیشه گفت دوست ...دشمن بیشتر...پونه جون توکلت برخدا باشه اکثرجونا مشکل مالی دارن خدا بزرگ گاهی از یه جاهیی برامون روزی میفرسته که خودمونم باورمون نمیشه....
:(((

گر صبر کنی زغوره حلوا سازی☺
۰۲ مهر ۹۴ ، ۱۵:۳۲ دختر همساده
پونه جونم :((
الهی فدات بشم اجیه نازم
چی بگم من؟؟!!!
۱۳ مهر ۹۴ ، ۱۱:۰۸ عمادوسوگندش
عزیزم الان خوندم تمام پستاتو.اولا ک کارخوبی کردی ک عروسی نگرفتی.چون عروسی یه شبه و همون یه شب باعث میشه یه عمر زیربار قرض برینو ب چیزای بزرگتر ک یکیش خونه هستش نرسید .بنظرمن اینده خیلی مهمتراز حاله.
دوما ک کاره اقا مسعود بده و باید ازت تشکرمیکرد چون از حق مسلم خودت ک عروسیه و ارزوی هر دختریه تو این دوره ک همه ب فکر مادیاتن گذشتی.اما من فکرمیکنم حتما یه دلیلی داشته یا حالا از خجالت بوده یا از حواسپرتی بوده یا سردرگمی بوده یا اینکه کلا بیخیاله فک میکنه چون خودش براش مهم نیس ک کسی درقبال کارش ازش تشکرکنه بقیه ی ادما هم همینطورن یا اینکه شوهرت هنوز با اخلاق خانوما کنار نیومده و نمیدونه چطور باس رفتار کنه.بعضی اقایون براشون سخته اخه.سوما اینکه کاره بسیارخوبی میکنی ک قهرو دعوا نمیکنی.چون قهرو دعوا هیچیو پیش نمیبره جز اینکه باعث کدورت و دورشدن از هم میشه.شوهرت اونقدرام بیخیال نیس چون تو میگی اون فکرمیکنه ک بایدبرات از لحاظ مالی کم نذاره تا خوشبختت کنه .این ینی اینکه اون میدونه تو لایق خوشبختی هستی .اما نمیدونه ک همه چیز پول نیس.توباید یجوری اینو بهش بفهمونی ک نیاز عاطفی مهمتراز نیاز مالیه.بقول معروف باس رگ خواب شوهرتو بدونی .وای چقدحرف زدم.خخخخ من برم
پاسخ:
عروسی میگیرم تبجی ب اصرار مسعود و خانواده :|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی