دختر شرقی باران

همینم که هستم ولی با تو.. ❤

دختر شرقی باران

همینم که هستم ولی با تو.. ❤

اینجا یه وبلاگ شخصیه
دیدم چند نفری عکسی که من حواسم نبوده و رمزی نکردم کپی کردن
کپی بر داری از این وب نارضاتی منو به همراش داره
لطفا اسب سواری رو مخ نکنید
با تشکر
پونه جان

۲۷
شهریور ۹۴

تصمیم گرفتم عروسی نگیرم

قرار داد همسر کلا چهل میلیونه 

اگه بخوایم وسیله بخریم خونه رهن کنیم عروسی بگیریم تهش هیچی برام نمیمونه

پس ب جا عروسی ی جشن کوچیک با گلچین خانواده

ی جشن با دوستای من و داداشم و مسعود تو ویلا

ک ب نظرم اینجوری ب خود منم خیلی بیشتر خوش میگذره

ی لباسم میپوشم آتلیه هم میریم 

کل این خرجا زیاد زیاد میشه شیش میلیون بشه اینجوری بهتره

خونه ام بابام گفت بالا خونه مامان بزرگم بدون اجاره دادن اینا تا یکی دو سال بشینیم تا پول دستمون بیاد ایشالله خونه بخریم

یه سری مسایل ب وجود اومده که حالم و خییلی خراب کرده

دعا کنید برا داداشم 😓

مسعود کاشان قرار داد بست

نمیدونم چرا دیگه حوصله خندیدن ندارم حتی حوصله حرف زدن با مسعودم ندارم 

راستی فعلا وبم همینه شاید بعدا رفتم یجا دیگه

خوشم نیومد از محیط این هیچی نداره 

مراقب باشید فعلا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۷
الوچه بانو

نظرات  (۷)

وای بلاگفا گند زده به همه چیز اعصاب همه رو خورد کرده.
ایشالا مشکل داداشت حل بشه.
پاسخ:
اره بایا گندش بزنن
ایشالله مرسی از دعات نفس 😍😍😍
ای قربونت تو دختر خااااانوم و عاقل 
کار درستی عزیزدلم
به فکر آینده و زندگیتون باشید. تجملات و چشم و هم چشم کاری جز ضرر چیز دیگه ای نداره 
چرا بی حوصله ای عروس خانوم گل ؟ 
ایشالله همسرت هم تو کارهاش موفق بشه


وااای پونه منم هیچ جا رو مثل بلاگفا دوست ندارم. هر روز دعا میکنم زود درست بشع 
پاسخ:
خدا نکنه عزیز دلم 😊😊😊
میدونم ابجی خیلی ب مسعود ضربه میخورد 😢😢😢
نمیدونم والا 
ایشاللللله
منم بلوگفای نامرد
سلام پونه جون خوبی گلم...کار خوبی میکنی ...منم همین کارو کردم...برا عروسیم مهمون کم داشتیم...آخه آقاییم تازه رفته بود سرکار....یه عروسی ساده خوب....خوشبخت باشی....
راستی منم کاشانی هستما؟؟؟؟
پاسخ:
اخه ابجی من ک اصا نمیخوام عروسی بگیرم
اقایی داره میاد کاشان بازی کنه ما ک کاشانی نیسیم خانومی 😘😘
خیلی بهتره با مهکونای کم بیشتر خوش میگذره 😊😊
انشالا زودتر مشکل داداشت حل بشه 
خوب تصمیمی گرفتی اگه اول زندگی دستت جلو نباشه خیلی سخته  باید هر ماه کلی قسط و وام بدی تا بعد چند سال برسی جای که الان هستی 
پس آقایی یه مدت مهمون کاشانیها هست....
راست چه بازی؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
اره عزیزم
والیبال 💝
یعنی قراره کاشان زندگی کنین؟
مگه قراره آقا مسعود جهیزیه بگیره عزیزم؟
پاسخ:
نه بابا مسعود شیش ماه واسه خودش میره کاشان تا پنج سال شیش ماهم پیش من رشته 
۰۲ مهر ۹۴ ، ۱۵:۲۰ دختر همساده
ای جان... چه تصمیم عاقلانه ای :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی