دختر شرقی باران

همینم که هستم ولی با تو.. ❤

دختر شرقی باران

همینم که هستم ولی با تو.. ❤

اینجا یه وبلاگ شخصیه
دیدم چند نفری عکسی که من حواسم نبوده و رمزی نکردم کپی کردن
کپی بر داری از این وب نارضاتی منو به همراش داره
لطفا اسب سواری رو مخ نکنید
با تشکر
پونه جان

۱۸
اسفند ۹۴

گاهی وقتا تو زندگی کم میاری.. 

میگی اصلا نمیشه ک نمیشه

همه چی و میسپری ب دست زمان...

تا شاید همون ادمی شی ک قبلمیشناختی همون آدم احساسی مهربون

مطمینم خدا یجایی دور تر از دلهره ها و ترسهام حواسش به منه...

دلگیرم...

از زمان از هر چیزی ک مربوط ب زندگیم بشه...

ی چرت و پرت نوشتی بود دیگه!!! بیخیال :))))

ایشالله سال نود و پنج سال شادی باشه نه غم.   

موافقین ۱ مخالفین ۱ ۹۴/۱۲/۱۸
الوچه بانو

نظرات  (۳۰)

۱۸ اسفند ۹۴ ، ۰۱:۵۵ پریســـآتیـــــس : )
ان شا ٔ الله :) برای شما ، برای من .. برای همه
۱۸ اسفند ۹۴ ، ۰۵:۰۹ خانوم خونه
سلام عزیزدلم...با خوبی تو خوبم پونه ی مهربونم...
الهی قربونت بشم...همونجور که گفتی زمان همه چی رو درست میکنه....
94 که خوب نبود واسم...ایشالا 95 هم برای همه ...هم برای من خوب باشه و پر از اتفاقای خوب...
فدای دلت عزیزم
سلام عزیزم،خوبی؟؟؟؟
این جمله ای که گفتی زمان همه چیز رو درست میکنه زیاد بهش اعتقاد ندارم ولی انیدورام برای شما اینطور باشه،غصه نخور پونه جونم بسپارش به خدا همه چیزرو.
انشالله سال پر از خیر و برکت و خبرای خوب و عشق بیشتر باشه واست عزیزم.
پاسخ:
براااا من ک خدا رو شکرررر داره حل میکنه :)))
سلام عزیزم
همه چیزو بسپار ب خدا....خدا میبینه و هواتو داره
برات بهترینها رو آرزو دارم💙💚💛💜
آره بابا تقصیر پله ها بود....

انشاله بهترین سالت بشه امسال 
۱۸ اسفند ۹۴ ، ۲۱:۴۷ بلاگر کبیر ^_^
ایشالا یه سال عالی پیش روت باشه گلم.
۱۹ اسفند ۹۴ ، ۰۰:۰۵ سپیده مامان درسا
ان شالله
به امید خدا سال 95 برات عالی باشه...
:(:(
۲۰ اسفند ۹۴ ، ۰۵:۳۸ خانوم خونه
فدای تو پونه جونم
سلام عزیزم حتما همین طوره
ان شاءالله
ایشالله ک سال جدید سال خیلی خوبی باشه واست عزیزم
پونه جونم انشالا سال خوبی داشته باشی عزیزم
۲۲ اسفند ۹۴ ، ۱۷:۳۸ خانوم خونه
تو نمیخوای بنویسی خانومی؟
پاسخ:
مینویسم عزیز دلم یکم صبر کن:)
سلااااام آجی جونم


وای که چقد دلم برات تنگ شد بود من اومدم بالاخره:))


پستاتو خوندم شرمند که پیشت نبودم

خدا خودش کمکت کنه عزیزم ان شالله زندگیت پر از خیر بشه :***


اپم اجی
خوبی پونه جون...عیدت کبارک عزیزم..انش الله امسال سال خوبی برای تو و همسرت باشه...دلت همیشه شاد لبت خندون....
اپم اجی
پونه نازنینم من فدای تو و همه مهربونی هات، باشه؟
من اومدم عزیزدلم :*
۲۵ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۳۳ ┇ ϻιss ѕнιη ┇
این 94 واس ِ اکثریت بد بود..

واس ِ من ک بدترین سال ِ عمرم... :(

+ ب ِ امید ِ سآل ِ عالی...
۲۶ اسفند ۹۴ ، ۱۹:۰۹ خانوم خونه
خبر داری خیلی دل تنگتم خواهری ؟
کجایی آخه؟
چرا نمیای بنویسی فدات شم؟
همه چی خوبه خانوم گل؟
عیدتون مبااارک.
عشقتون مستدام:)
سلام پونه جان سال نو مبارک :-)
ایشالا سال خوبی داشته باشی :-*
رمزتو ندارم 
رمز:)
سلام عزیزم
سال نومبارک
میشه رمزتو بهم بدی؟!
رمز؟
سال نو مبارک عزیزم
۲۹ فروردين ۹۵ ، ۲۰:۵۳ εℓï -`ღ´- εɓï
سلام :)

دوست داشتی به منم سر بزن...دوست باشیم؟ ^_^
پونه رمزت عوضیدی آیا؟

پ به من رمز حدید و ندادی...چرا؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی