دختر شرقی باران

همینم که هستم ولی با تو.. ❤

دختر شرقی باران

همینم که هستم ولی با تو.. ❤

اینجا یه وبلاگ شخصیه
دیدم چند نفری عکسی که من حواسم نبوده و رمزی نکردم کپی کردن
کپی بر داری از این وب نارضاتی منو به همراش داره
لطفا اسب سواری رو مخ نکنید
با تشکر
پونه جان

۲۶
بهمن ۹۴

حالم بده....

یعنی خیلی بد...

غروب دارم میرم با دوستام یکم بحرفم اروم شم 

اگه بهتر شدم میام مفصل همه چی و میگم :(

فعلا دوست جونیا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۶
الوچه بانو

نظرات  (۱۴)

۲۶ بهمن ۹۴ ، ۰۹:۱۶ خانوم خونه
سلام عزیزدلم...
چی شده پونه جونم؟
اسباب کشی کردیم و در حال انجام دادن کارامم عزیزم...
۲۶ بهمن ۹۴ ، ۱۴:۴۳ بلاگر کبیر ^_^
:(((
بالاخره تنبلی رو کنار گذاشتم و کامنت دادم.
عزیز دلم تو چرا اینقد خودتو عذاب میدی؟؟؟
نکن این کارا رو ب خودت خواهر عزیزم
بخدا وقتی م بینم ناراحتی اینقد اعصابم خورد میشه ک نگو
امیدوارم دوباره شاد ببینمت نفس
الهی هیچ وقت ناراحتیت رو نبینم
عزیزم انءشالله زودی حال روحیت بهتر بشه
ای بابا:(:(:(
مواظب خودت باش عزیزم.. ان شاءالله هرچی ک ناراحتت کرده خیلی زود درست بشه و دوباره لبخند به دل و لبت بیاد:*:*:*
ناراحت نباش تروخدا،
چی شده عزیزم نبینم ناراحتیتو 
پونه کجایی؟؟؟؟؟؟ بهتری؟؟:(:(
پونه جون کجایی بهتر شدی عزیزم
سلام به پونه نازنینم خودم
ببخش نبودنم رو عزیزدلم
چطوری؟ بیا از خودت خبرب بهمون بده 
عزیزم رمزتو عوض کردی
۰۸ اسفند ۹۴ ، ۱۵:۳۳ ┇ ϻιss ѕнιη ┇
سلآم پونه جان ِ خودم :)
دلم برات تنگ شده بود عزیزم..
پستاتو خوندم..خونه نو مبارک باشه اولا ، دوما درمورد ِ انتخابت توی شوهر باید بگم خیلی هم عآلی ، این عاقا مسعودی که تعریفاتشو ازت شنیدم مطمئنا شایستگی دختر ِ پر قدرتی مثل ِ تورو داره پس از مقایسه ها فقط بگذر...
حالا اینکه گاهی هم دلت میگیره ازش باید بگم ، عزیزم؟ زندگی ِ زناشویی بدون ِ این دلگیری ها چ ِ لطفی داره؟
مثل همیشه صبوری کن فقط :-*
سلام خوبی؟ با تبادل لینک موافقی؟ خبرم کن
۱۴ اسفند ۹۴ ، ۰۱:۳۴ ┇ ϻιss ѕнιη ┇
بازش کردم :))

+ بآز رمز پلیز [عَسک ِ این میمونه ک چشآشو گرفته]

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی