دختر شرقی باران

همینم که هستم ولی با تو.. ❤

دختر شرقی باران

همینم که هستم ولی با تو.. ❤

اینجا یه وبلاگ شخصیه
دیدم چند نفری عکسی که من حواسم نبوده و رمزی نکردم کپی کردن
کپی بر داری از این وب نارضاتی منو به همراش داره
لطفا اسب سواری رو مخ نکنید
با تشکر
پونه جان

۲۳
بهمن ۹۴

سلاممممم من بلاخره اومدممممم :دییی

خشتک ها بدرید و جامه ها پاره کنییید:))))

اول الیییی جوووووووونمممممم ی عالمههه مبارکه مامان شدنتتتت وااای نمیدونی روزی ک فهمیدم چ ذوووقی کردم عاشق خودتو نی نیتم :)

بعد خانوم خونه مهربونم زودی بیا ک دلم برا مهربونیات تنگ میشه

بعد از اون خانومممم چیی که عسیت نزدیکه من بیشتر از  ق دارم :)

این ترم بیست واحد برداشتم فول شابد طلبیده شدیم هفت ترمه تموم شد ب حق امام زاده بیژن: دی

راستش ی چیزایی هست که دلم و شکونده ازمسعود ولی دایورتش کردم یعنی زدم ب دنده بیخیالی..... 

مادرشم ک همچنان معتقده بچه باید پسر باشه برا پسر بودنش من باید چاق شم:|

خدایا این همه بچه آوردن خودشون چیکار کردن ک از بقیه هم میخوان :| 

والا ب قران فقط زن دادن شوهر دلدن ی کمک نکردن ب هیچکدوم دهن مسعود سرویس شده:((((

پریشب مامان بزرگم اومده بالا میگه((تو حقت بیشتر بود مسعود لایق تو نیست اصلا خوب نیست تو لیاقتای پسرای صد برابر و دلشتی فلانیو ببین چقد پول داره بیساریو ببین چ کاری میکن))

و من ک تا خود صبح ب خاطر حرفای بدون فکرش و ب حال شوهر بنده خدام ک تو ی سال گذشته ده سال پیر شده گریه کردم :|

نمیدونم چرا ادما انقد راحت قضاوت و مقایسه میکنن راستش خیلی خیلی دلم شکست.....

چون ادمایی ک با مسعود مقایسشون کردو ب ل بابام من ب گاریم نمیبندم:|

بیخیال فاز عوض:دی

یکشنبه مسابقه هلال احمره عشقمو بهترین دوستمو بعد مدتها میبینم دلم براش قد فندوق شده دیوثوووو:)))))

بعدم اگه ببریم هفته بعد ترش مسابقات کشوریشه:)

مسابقات دانشگاهم صعود کردیم رفتیم المپیاد با مربیگری افتضاح این زنه ب زور تونستیم ب خدا :|

خیر سرش مربیگری بین المللی داره هااااااا:) 

مادر مسعود میگه تو باید منو بیشتر از باباش دوست داشته باشی(با حرفا و کاراش حتما میشه:|) 

منم گفتم من هرکی بیشتر بذاره بخوابم بیشتر دوسش دارم :))))))

گفت اومدی اینجا تا ساعت یک دو بخواب ولی منو بیشتر دوست داشته باش:))))

مسعود ک ترکیده بود از حرف من خخخخخ

والا دارم میرم تو مخ بابام این ی سالی ک قراره بمونیم و با گذاشتن و شرط عقد کنیم شاید گذاشت حالا :(

آخر اسفند نا محرم میشیم:0

شرطا هم آینه ک یکیشو خودم گفتم ک بابا بگه ک من تا زمان عروسی فقط یبار کرمانشاه برم دوم اون قضیه لا اله الا الله ک حرف خود باباست :)))))

خلاصه ب این صورت دعا کنید کارای مسعود اوکی شه خیلی داغونه:(

دوستووووووون دااارم ی عااالمه :*

فعلاااذذ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۳
الوچه بانو

نظرات  (۱۴)

سلام
بنده اولین بار نیس که میام وبتو میخونم چون با آبجیم که میاد که فک کنم جزو دوستان باشه!! اسم وبت رو صفحه میاد ولی اولین باره نظر میذارم ولی چقد متنت پر از کلمات سکرت بودا!!! واقعا سخته این صیغه ها و تموم شدنشون و نامحرم شدن فک کن!! خداروشکر ماها که ازین رسما نداریم ولی خب عقد هست که اونم شاید گاهی طولانی بشه (و این طولانی شدن خودش بده)
موفق باشی و خوشبخت ان شاالله
منو نام نبردی ... چرا؟
خخخخخخخخ
خشتک ها را بدرید و جامعه ها پاره کنید :))
ادبیاتیه منی:)):*:* اما متنت خیلی غلط املایی داره:))
مبارک بااشه مامان شدن دوستت، منم وقتی میفهمم کسی مامان شده واسش یعااالمه ذوق میکنم:دی ان شاءالله مامان شدن خودم:))
کی گفته ادم چاق بچه پسر میاره؟؟!!!! خواهر من از اول ازدواجش لاغر بود تا الان، 3 تا پسر داره ماشاءالله :) جاریمم لاغره و دوتا پسر داره!
ان شاءالله کاراش درست میشه قربوونت برم غصه نخور:*:* منم باید بیام یه پست درباره اوضاع خرابمون بنویسم بلکن بقیه دعا کنن درست بشه:(:دی
عروسی منم هنوز معلم نیست پیش پیش ذوق نکن قربووونت برم:دی
۲۴ بهمن ۹۴ ، ۱۳:۳۱ سپیده مامان درسا
سلام خانوم خوشتیپ
خسته نباشی
ان شالله بهترین ها برات اتفاق بیوفته تو زندگی گلم

۲۴ بهمن ۹۴ ، ۱۴:۰۱ اسمون ما دوتا
ایشالا که همه چی حل میشه
سلام خوبی عزیزم؟؟دلم واست تنگ شده بود.
اسباب کشی تمام شد؟؟؟
20واحددددد یا خدااااااا.
واییی بچه پسررر!!من حرفی واسه گقتن ندارم پونه.
انشالله زودی عقد میکنید نگران نباش عزیزم.
۲۵ بهمن ۹۴ ، ۰۸:۵۹ خانوم خونه
سلام عزیزردلم....اومددددددددم پونه جونم...قربونت بشم من...تو که ماشالا صدبرار مهربونی...
زود قضاوت کردن واقعا بد...از حرف مادربزرگت واقعا تعجب کردم بعضیا چه راحت حرفاشونو به زیون میارن و فکر دل طرف مقاببل نیست....
راستی کی گفته باید واسه پسردار شدن چاق باشی...؟ایا واقعیه این گفته؟خخخخ
قلبونت بشم ایشالا هر وقت صلاح بود بچه دار میشید شاید اصلا 8 سال ایشالا دوستتو می بینی و کلی کیف میکنیو مسابقه هم برنده میشید...
الهی کاراتون زودتر درست میشه پونه جونم

یعنی اینقد کمبود خواب داری اینم حرفه که میزنی دختر 
وا چه ربطی به ژسر دختر داره که باید چاق بشی کی اونم تو با این ورزش کردن حتما چاق میشی
انشالا کاراتون درست بشه 
۲۵ بهمن ۹۴ ، ۱۶:۲۰ بلاگر کبیر ^_^
سلااااااام عزیز دلم زلیخا... یار خوشگلم زلیخا...
چه مسابقه اندر مسابقه داری :)

مسعودو سخت نگیر طفلی کلا پسر خوبیه..
زود تر عقد کنید شیرینی بخوریم ^_^

به به چه عجب! :)
سلام...
سلام بی وفا بانو....

خوبی ؟

عه... دهنم سرویس شد... خو واقعا مادربزرگت اینو گف؟


ببین مهم نظر خودتته بقیه نچچچچچچ...  بدی یا خوبیش به تو میرسه نه به بقیه ...


به انتخابت شک نکن پونه جونم
سلوووم من رمزو دارم عایا :(
نخور بچمو بدژنس..بقول مادرشوووری پسر بیار که مهدیا بشه علوس ملوست...هاهاهاهاها
چرا در هیچ حالتی نمیشه لینکت کرد حتی نمیتونم تو پست موقت هم ادرستو بثبتم؟با بلاگفا سر جنگ دارید؟
عزیزم انشالله 7ترمه تموم میکنی...من بهت امید دارم...
ای وای چ حرفا زده مادربزرگت...غصه نخور...معمولا ادمایی ک سنی ازشون گذشته هنوز مثل قدیم فکرمیکنن...دیگه نمیگن الان زندگیا بر اساس عشقو علاقس...
انشالله موفق باشی...
خداکنه عقدم بکنید ک انقد غصه نخوری...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی