دختر شرقی باران

همینم که هستم ولی با تو.. ❤

دختر شرقی باران

همینم که هستم ولی با تو.. ❤

اینجا یه وبلاگ شخصیه
دیدم چند نفری عکسی که من حواسم نبوده و رمزی نکردم کپی کردن
کپی بر داری از این وب نارضاتی منو به همراش داره
لطفا اسب سواری رو مخ نکنید
با تشکر
پونه جان

۱۰
بهمن ۹۴

دیشب بخاطر اسباب کشی خیلیییی خسته شدم

چون وسایل خیلی زیاده ریز ریز باید جمع کنیم که تا عید دیگ تموم شه اخه خونه ای که ساختیم همین پشت خونه خودمونه:)

اومدم خونه به مسعود میگم ی ساک خیلی خیلی سنگین بلند کردم 

از اونور بلند میگه چرا کپسول گاز 50 میلویی بلند کردی؟؟؟؟؟

من: 0___o

مامانش:.اااای خاک به سرم کپسووول گااااز؟؟؟گوشی و بده من ببینم !

من: :/

مامانش :سلام عزیزم نکن اینکارارو فردا پس فردا بخوای بچه بیارب مشکل پیدا میکنی!!!!

و همچنان من: :///

گفتم بخدا داره اذیتتون میکنه من حواسم هست :)))))

گفت حواست باشه میخوای برامون نوه بیاری من به دخترم اجازه  نمیدادم اصلا :/

من:نه حواسم هست چشم!

مسعو گوشی و گرفت با این حالت :))))))))))))))))))))

بعد به مامانش میگه:اره میله رم با دست خم میکنه!!!!

من از دست این چیکار کنم ؟؟؟؟:دی

مامانشم که فقط راه بره بچه بچه کنه بخدا انگار مثلا مامان بابای من تمام بارای سنگینو میدن من بلند کنم»:))))))))))

من یه پا وانتم اصلا تو خونه:))))))))))))))))))))))


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۰
الوچه بانو

نظرات  (۲۶)

بگو بزار عروسی کنیم بعد بگو بچه،:):):)
خسته هم نباشین
۱۰ بهمن ۹۴ ، ۱۴:۵۸ خانوم خونه
سلام عزیزدلم...خوبی ؟
ای جانم خسته نباشی...قربونت بشم عجب هواتو داره و میخواد بخندونت....
من الان نمیدونم به خاطر سنگینیش کفت چرا بلند کردی مثلا...یا به خاطر پولش...
که یه موقع از دستت نیفته...خخخخخخخخخ
میدونم در کل میخواسته تو رو شاد کنه....
مواظب بچه باشیا....خخخ چند ماهی هست لو بده عزیزم
پاسخ:
:))))))نه ابحیییی وسایل خودم بووود ربطی ب اون نداشت ب خاطر سنگینیش بوددد:))))
پنج ماه خخخخخ:)))
۱۰ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۵۵ خانوم خونه
ایشالا زودی بهم بگی 5 ماهه وواقعا حامله ای ...من بلند میشم میام رشت با اقای خونه بریم سیسمونی بخریم واست
پاسخ:
اووووف تو معرفتت شکی نیست عشششش منننننننن:****
۱۰ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۵۶ خانوم خونه
ایشالا زودی بهم بگی 5 ماهه وواقعا حامله ای ...من بلند میشم میام رشت با اقای خونه بریم سیسمونی بخریم واست
۱۰ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۱۵ سپیده مامان درسا
خخخخخ سلام وانت خونه
خسته نباشی عزیز دلم ، ان شالله به خوبی و خوشی کارهاتون تموم بشه ...

وانت !
چه مادرشوهر نوه دوستی!!!:دی
فکر کنم اگه شما هم بخواین تا سال دیگه صبر کنین این مادرشوهر نذاره! :دی
پاسخ:
انقد بیخیاله ک..... 
وانت :))))
به به چه آقا مسعود شلوغی:))


جرف نوه؟؟؟بچه؟؟؟؟چه زود؟؟؟


پونه جونم خسته نباشی
پاسخ:
اینجووور شلووووغ؟؟؟؟:))))))
سلام به عزیز دل باران

کلی خندیدم با خوندم این پستت پهلون :)))
ای جااانم به مادرشوهرت که بلافاصله بعد از عروسی ازتون نوه میخواد . خوب راست میگه مواطب خودت باش که براش نوه بیاری دیگه . ععععه :)))
پاسخ:
سلااااام ووب خدا رو شکر:))))))
بارااان میکشمتتتت:)))))

خخخخخخخ

چه اقات اذیت کرده

بگردم اجی خسته شُده

خسته نباشی گلم


+اپَم

پاسخ:
مرسییی عشقم 
چشم
وااای میله رم خم میکنی؟؟! کصافط نکنه قاتل بروسلی تو باشی، ازت نمیگذرم :/
بچه یادت نره بیاری :))))
پاسخ:
آتنا نگو ب کسی اینا رازه 
رمز اژدها رو برات میفرستم :دی
وای چه مادر شوهر باحالی داری پونه....

اخیییش همیشه به خوشی باشید... 

عشقتون پایدار
پاسخ:
کجاش باحاله؟؟:|
خسته نباشی عزیزم
پاسخ:
مرسی بانو
۱۳ بهمن ۹۴ ، ۱۷:۵۱ خانوم خونه
من قربون مهربونیای تو بشم پونه 
وانت :)))))))))))
۱۴ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۵۴ بلاگر کبیر ^_^
عزیزم هرزنامه تو چک کن! کامنتم رفته اونجا ظاهرا!
چه شوهر با نمکی داریا
اسباب کشی تموم نشد ؟؟؟
خوبی؟ آقاتون خوبه؟:*
پاسخ:
نه عزیزم تا هید وضع همینه :*
خدا رو شکر میگذره :))))
۱۷ بهمن ۹۴ ، ۰۴:۵۶ خانوم خونه
من ب فدای شما
پاسخ:
خدا نکنه :*
۱۸ بهمن ۹۴ ، ۰۷:۵۸ خانوم خونه
سلام عزیزم...خوبی خانومی؟
قصد نوشتن نداری ؟
دلمون تنگ شدا
پاسخ:
وااای ابجی اصلا فرصت نمیکنم :(((
۱۹ بهمن ۹۴ ، ۰۸:۳۷ خانوم خونه
سلام آبجی جونم...الهی...میدونم چقد اسباب کشی وقت گیره...
منم 5 شنبه قبل ظهر اسباب کشی میکنیم...
یه چند روز نمی شه نت بیام....ولی سعی میکنم زود بیام چون دلم واستون تنگ مییشه...
عزیزدلی پونه جونم
پاسخ:
نه فدات شم بخاطر اسباب کشی نیست فقط صبح تا غروب دانشگاهم بعدم باشگاهم اسباب کشیم هست اصلا جننازم دیگه:(((
۲۰ بهمن ۹۴ ، ۱۱:۴۲ خانوم خونه
خدا نکنه پونه جونم . . . من بفدای تو عزیزجان...

ایشالا زودتر عروسی کنید و لحظه هاتون پر بشه از عشق...

هی اقا مسعو رو اذیت کنی...کیف کنی...عاشق این لحظه های اذیت کردنم پونه
پاسخ:
ای جوووون دلم خدا نکنه ابجی مهربووووونم
ایشالللللله
ووووی چ کیفیییی بده :)))
۲۱ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۴۸ ┇ ϻιss ѕнιη ┇
عزیزم...
انشآلله . . .

+ آپم :)
۲۱ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۴۹ ┇ ϻιss ѕнιη ┇
مرسی خواعَر جآ:-*
پونه کجایی نیستی... خوبی ؟
پاسخ:
سلام عزیزززم درگیر کارامم خانومی زودی میام :**
وانت؟ینی چی اونوقت😁عجب مادر شوهر باحالی داری دختر😱
پاسخ:
چیش باحاله؟؟؟ :|
دقیقا وانت :)))
۲۹ بهمن ۹۴ ، ۱۶:۲۶ ❥ در انتظار ِ وصال ِ یـ❤ـآر
ما رو یادت نیست ؟!!!!! آرزو و رضا؟
تا وب غورباقه ی خالدار هم براهم نظر میزاشتیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی