دختر شرقی باران

همینم که هستم ولی با تو.. ❤

دختر شرقی باران

همینم که هستم ولی با تو.. ❤

اینجا یه وبلاگ شخصیه
دیدم چند نفری عکسی که من حواسم نبوده و رمزی نکردم کپی کردن
کپی بر داری از این وب نارضاتی منو به همراش داره
لطفا اسب سواری رو مخ نکنید
با تشکر
پونه جان

۰۱
بهمن ۹۴

سلام مسعود!

روز به روز دارم ازت دورتر میشم و نمیفهمی....

روز به روز دلم داره شکسته تر میشه و نمیفهمی!

چرا!حالم بده! هرچی سعی میکنم روزای خوب و دوره کنم نمیشه هرچی سعی میکنم همه چیزو عوض کنم نمیشه

حالم بده....

خستم دلم میخواد یکیو واقعا دست داشته باشم یکی ک بهم توجه کنه یکی ک نیازامو بفهمه

یکی ک بفهمه زنم...

چقدر خستم چقدر دلگیرم چقذر احتیاج به دووور بودن دارم

دوست دارم یکی با تبر بغض سر بسته ی گلوم و بشکنه!!!

کم طاقت و بی حوصله شدم...

فک میکردم امتحانام ک تموم شه فقط خوش میگذرونم میخندم...

تمام این چند شب فقط گریه کردم....

سلام مسعود کجایی پس......

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۱
الوچه بانو

نظرات  (۷)

۰۱ بهمن ۹۴ ، ۰۲:۳۳ دختر همساده
:((
دلت نگیره پونه جونم.. این دلتنگیا درست میشه.. لامصب همش از دوریه :(
صبور باش..
پاسخ:
نمیدونم اسمش و بذارم دلتنگی یا حاصل بی توجهیه مسعود زینب:(
۰۱ بهمن ۹۴ ، ۰۶:۴۷ خانوم خونه
سلام پونه جون...خوبی ؟
ای جانم...با خودت اینجوری نکن...منم این روزا بدتر از توام....
یه جورایی اقتضاحم...خنذه هام مصنوعیه....
شاید دلیلشو بنویسم براتون...نمیدونم....
دعام کن پونه خیلی زیاد
پاسخ:
الهی بمیرم چرا ابجییییی فدا ددلت
دوست داشتی بنویس سبک میشی :(
سلام پونه جونم...اخی فدای دلت بشم....دلت گرفته چرا انقد؟؟؟؟برا عاقاتون دل تنگی و بهش نیاز داری؟؟؟؟؟فدای دلت بشم...ان شاالله خدا دل همه رو خوش کنه.....
پاسخ:
نه ابجی دلتنگی کاش دلتنگی بود :(
چرا بهم سر نمیزنی ها.....باهات قهلم...اصلا...
رمز پست قبلیم 3283
سلام خانوووووووم نبینم غصه بخوری :*

فدای دلت نمیدونم چی بگم اما امیدوارم زودی شرایط جور بشه و پیش هم باشین زیاد:**
پونه نازنین من سلام
نبینم اینقدر غمگین باشی قربونت برم. دلم میگیره :(
گریه چرا عزیزدلم؟
پاسخ:
بهترم عزیزم حرفامو به مسعود زدم ارومتر شدم ؛)
۱۹ بهمن ۹۴ ، ۱۰:۱۱ ܓ✿ بنــده خــــدا ܓ✿
سلام بر شما ....

تو وبم ختم قرآن گذاشتم که به صورت یک هفته است ...

شاید خدا خواسته که بیام وبتون دعوتتون کنم ....

اگه خواستین به دعوت خدا لبیک بگین

و در این ختم پر برکت شرکت نمایین ...اگه خواستین اطلاع رسانی کنین

التماس دعا دارم از شما ..

یا علی مدد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی