دختر شرقی باران

همینم که هستم ولی با تو.. ❤

دختر شرقی باران

همینم که هستم ولی با تو.. ❤

اینجا یه وبلاگ شخصیه
دیدم چند نفری عکسی که من حواسم نبوده و رمزی نکردم کپی کردن
کپی بر داری از این وب نارضاتی منو به همراش داره
لطفا اسب سواری رو مخ نکنید
با تشکر
پونه جان

۰۵
آذر ۹۴

فردا جناب همسر میاد منو بی خوابی گرفته

ای پریسااااا کلت و.میکنممممممممم :)))))))

امروز گفت تا صبح خوابت نمیبره گفتم تا الان پیش نیومده ببیناااا :)))))))


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۵
الوچه بانو

نظرات  (۳۲)

به به چشم و دلت روشن 

الان قلبت تو دهنته نه؟؟؟؟


خوش بگذره خانومی


بدجور فضول شدم پست بعدیتو بخونمممممممممم
پونه؟؟؟؟؟؟بکشمت؟؟؟؟؟؟؟؟؟


چرا من تو لینکات نیستممممم؟؟؟؟؟:-((((((
۰۵ آذر ۹۴ ، ۱۴:۲۱ خانوم خونه
هووووووووووووووووورااااااااااااااااااااااااا
خوش بگذره بهتون پونه جونم حسابی توو بغلت فشارش بده که جبران بشه
۰۵ آذر ۹۴ ، ۱۵:۴۶ دختر همساده
به به به بــــــــــــــــــــــــــه :))))
خیلی بهت خوش بگذره پونه ی عزیز قشنگ جوجه ام :)
۰۵ آذر ۹۴ ، ۱۷:۴۳ گــُلـــ✿ــ صَحرایــــی
اَی وایِ مَن:)
نکشی طفلیو
خوش بگذره بغلش حتما:)
عشقتون پایدار
رشته ورزشیت چیه؟
۰۵ آذر ۹۴ ، ۱۷:۵۴ سپیده مامان درسا
خوش باشی گلم ...
ای جوووونم. میبینم که خوشبحال بعضی ها شده
فدای این بعضی ها که تو باشی

سلام پونه عزیزم
ایشالله کنار هم پر از عشق و آرامش باشید گل نازنم [بوس]
چشمات روشن
خوش بگذره خانم
چشمِت روشَن پونه جونیم :-*

کلی عشق د َر بِدین واسه هَم :دی
به به امشب چه شبیه! واااااااای فردا شبو نگوووو! :دی
ان شاءالله این دو روز یعاااااااااااالمه بهتون خوش بگذره، اینقد ک انرژی مثبت این دو روز تا دفعه بعد ک آقا مسعود میاد تو  دلت بمونه:*:*:*:*:*:*:*:*
این ذوق تو رو منم اثر گذاشته! انگار آقاچی ِ من داره میاد:))
سلام پونه چشم و دلت روشن
میبینم که امروز حسابی بهت خوش گذشته
وااای کله منو!!!بیا بکن منتظرتم!!
سلام سلام
صدتا سلام..
امروز که جناب همسر اومده پیشتو احتمالا کلی خبرای خوب خوب هست:)))
ناراحت شدم بابت بی عدالتی ای که در حت شده ولی فدای سرت عزیزم..غصشو نخور..
امروز خیلی خوش بگذره بهتون:))
بعضیا الان نشستن تو بغل آقاشون و ... :دی
خوش بگذره عزیزم:*:*
۰۷ آذر ۹۴ ، ۰۸:۴۵ خانوم خونه
بعضیا دیگه تحویل نمیگیرن . . .چسبیدن به اقاشون . . . والااااااااااا
خوش بگذره عزیزدل........
چشمت روشن عزیزم بهت خوش بگذره
سلام پونه جونم
خوبی ؟ خوشی؟
اوااا چه سوالیه میپرسم؟ خوب معلومه که خوش میگذره :))
ایشالله همیشه خوش باشی عزیز مهربونم [بوس]
۰۷ آذر ۹۴ ، ۱۸:۴۳ زهرای سعید
به به چشمت روشن . عیبی نداره بی خوابیشم شیرینه :))
:*
عزیزم رمز فقط واسه خودته؟
سلام پونه جون هرچی خواستم سایتتو باز کنم نمیشد..اما امروز بلخره باز شد...عزیزم..الهی آخی ...فدای تو بشم..الان چه ذوقی داری..میدونم چقدر بهت سخت گذشته...از این دو روز کمال استفاده رو بکن....خوش باشی در کنار همسری...خخخخ نزار زیاد شیطونی بکنه..خخخخخخ خیلی برات خوشحالم که دلت شاد میشه گلکم.....
اپم اجی گلی
اول رمز و بده بینم چی نوشتی.....


حالا بگو بینم خوش میگذره با یار .....
خخخخ
خو میای ازین به بعد خبر ندم که اپم؟؟
عسیسمییی شوما اجی گلم
من که رمز ندارم :((
۱۱ آذر ۹۴ ، ۱۷:۱۶ ناز بانو جون
سلام عزیزمممم کم پیدا کجایی تو دختر .....؟؟؟؟ چه خبر خوبی؟؟؟؟ دورادور وبتو میخوندم الان وبمو عوض کردم یه مدت طولانی هم نبودم....این وب جدید nazbanoo19.blogsky.com
 بیا که حسابی منتظرتم
رمزو گم کردم :(
پونه میشه رمز همیشگیتو بدی؟ :((((
دوتا رمز دارم هرچی میزنم میگ ه اشتباس :((
سلام عزیزم من رمزتو ندارم..هر چی گفتم ندادی رمزتو اینبار دیکه دلمو نشکن رمز رو بفرست
Pari-v-zendegi.blogsky.com
۱۷ آذر ۹۴ ، ۱۰:۵۹ εℓï -`ღ´- εɓï
سلام دوست باشیم؟


خواسی خبرم کن:)
رووووح؟ ن َ چیه؟ :))))
منم که رمز ندارمو... :)
۲۱ آذر ۹۴ ، ۱۵:۵۴ زهرای سعید
قالب جدیدت چه خوشگله :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی