دختر شرقی باران

همینم که هستم ولی با تو.. ❤

دختر شرقی باران

همینم که هستم ولی با تو.. ❤

اینجا یه وبلاگ شخصیه
دیدم چند نفری عکسی که من حواسم نبوده و رمزی نکردم کپی کردن
کپی بر داری از این وب نارضاتی منو به همراش داره
لطفا اسب سواری رو مخ نکنید
با تشکر
پونه جان

۰۲
آذر ۹۴

بچه ها هرکی از امروز تا فردا ساعت سه اومد تو وبم

از ته ته ته دلش برام دعا کنه

فردا تست آخر ساعت یک تا سه دعا کنید انتخاب شم خواهش میکنم :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۲
الوچه بانو

نظرات  (۱۰)

چششششششششم عزیزم:*:*:*:*
ان شاءالله ک انتخاب میشی:*:*:*:*:*
سلام عزیزم خوبی؟ من مدتی که نمی نوشتم خاموش میخوندمت ... الان دوباره میخوام بنویسم و با توجه ه اینکه بلاگفا درست شده اومدم تا از دوست خوبم بخوام که برگرده بلاگفا
۰۲ آذر ۹۴ ، ۱۴:۳۳ خانوم خونه
سلام عزیزدلم...
خوبی؟
ان شالله انتخاب می شی پونه
هرچن ساعت الان چهار شده
ولی دعامیکنم قبول بشی عزیزم
۰۲ آذر ۹۴ ، ۲۱:۳۹ دختر همساده
عزیزم .. ایشالا که بشه...
ای فدای تو عزیزدل
چشم گلم. حتما دعا میکنیم
چی شد؟؟؟؟؟؟؟
۰۳ آذر ۹۴ ، ۱۵:۴۷ سپیده مامان درسا
از ته دلم دعا میکنم انتخاب بشی خانومی
سلام آجی ببشید من این چن وقت نت نداشتم وگرنه خودت میدونی همش تو وبت پلاسم:-)))
اپم عزیزم :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی