دختر شرقی باران

همینم که هستم ولی با تو.. ❤

دختر شرقی باران

همینم که هستم ولی با تو.. ❤

اینجا یه وبلاگ شخصیه
دیدم چند نفری عکسی که من حواسم نبوده و رمزی نکردم کپی کردن
کپی بر داری از این وب نارضاتی منو به همراش داره
لطفا اسب سواری رو مخ نکنید
با تشکر
پونه جان

۳۰
آبان ۹۴

امروز دختر عمم موهام و بافت دایم کرد ی هفتع نگهش دارم تا اقایی بیاد بره میذارم بمونه

ابروهامم مدلشو تغییر دادم واسه اولین بارم اصلاح صورت کردم

لپم کبود شده 

پوستم خیلی نازک و حساسه ی دفعه برا ی عروسی بند زدم افتضاح شد

دکتر رفتم ترسیده بود بدبخت :)))))

لیگ دست یک انتخاب شدم :دی

فقط الان دعا کنبد جز چهاده تا باشم :)

شما مدیونید اگه از سر سجاده بلند شید :)))))))))

12آذر اعزامیه گرگان داریم دوره اول

دور دومش فک کنم بهمن ماه بعد امتحاناته ک احتمالا همین رشته 

اگه نباشه انزلیه :))

الان بلوزه گشاد و بلند بابام و پوشیدم ک تا زانومه :دی 

با بوی پدر به خواب میریم

شب همگی بخیر :دی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۳۰
الوچه بانو

نظرات  (۱۴)

به به چه خبرهای خوبی

سلام به پونه نازنینم
مبارکت باشه بافت موهات و اصلاح صورتت. ایشالله بزودی همسرت میاد و کنار هم لحظه های خوشی دارید
برای موفقیتت تو مسابقات هم دعا میکنم قربونت برم. مطمئن باش 
این آقایی ِ شما چه حآلی بکنه :دی

لپت کبود شد؟ :\
ینی در این حد پونه؟ o_O
بهتر بآشی عروسک :-*


+ به امید ِ موفقیت ِ پونه جآنِمآن ♥
سلاااام. خوبی عزیزم؟ دلم برات تنگ شده بود:) 
به بهههه چشمت روووشن شوهر داره میاد😍
ان شاالله که همه چیز بر وفق مرادت خواهد شد😘😘😘
سلام پونه جااان ماه شده بودی ماه
خداروشکر که انتخاب شدی 

۰۱ آذر ۹۴ ، ۱۰:۱۷ خانوم خونه
سلام خانوم...ای جونم تو حتما جزش هستی . . .
از دست تو...بلوز بابات رو واسه چی پوشیدی...یه سلفی میگرفتی میدیدیمت 
HESABI taghire ro dadi be khodeta :))

sheytoon

ishaala moafagh bashi ghahreman
۰۱ آذر ۹۴ ، ۱۵:۴۴ دختر همساده
ایووووول خوش خبر باشی:))
وای اگه من انزلی بودم میوووومدم حتما میدیدمت تازه از لپات گازم میگرفتم :))
منم یه بار شلوار کردی بابامو پوشیدم همه مردن از خنده :)))
بافت... دوست میدارم:))
قبل بند انداختن به پوستت برس.همشش ماسک درست کن بذار.
بعد بند هم بلافاصله صورتتو با یخ ماساژ بده.بعدشم تا یکی دو روز فرت و فرت ماسک بذار.
خصوصا ماست و جوانه ی گندم :)
واااااای از این اصلاح صورت ک پدر پوست آدمو درمیاره!!
اما بعد چند روز ک قرمزیش بره آآآآآآآآی سفید میشه صورتمون:))
چقدر سورپرایز داری واسه آقا مسعود:) ولی من از این بافتا دوست ندارم:( میچسبه کف سر بدم میاد:(:( آقاچی موهای جنگلی دوست داره:))
مبارک بااشه انتخاب شدنت:)  به جای شیرینی لپ کبودتو میبوسم:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*

۰۲ آذر ۹۴ ، ۱۶:۲۳ مریم امید
ان شالله بیایی شهرما:دیان شالله موفق باشی عزیزدلم:-*
اینجاچلاشکلک نداله:-S
اپم عزیزممم
سلام عزیزم...انتخابی گلم من میدونم....تو موفقی همیشه.....
۰۳ آذر ۹۴ ، ۱۵:۴۶ سپیده مامان درسا
سلام عزیز دلم چشمت روشن آقایی میخواد بیاد ...
پونه صورتت حساسه سعی کن بند نزن خب داغون میشی که ...
چشمت روشن آقات قراره بیاد؟؟؟؟؟


خوشالم که حالت خوبه پونه از ته دل خوشاللللللللم بخدا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی