دختر شرقی باران

همینم که هستم ولی با تو.. ❤

دختر شرقی باران

همینم که هستم ولی با تو.. ❤

اینجا یه وبلاگ شخصیه
دیدم چند نفری عکسی که من حواسم نبوده و رمزی نکردم کپی کردن
کپی بر داری از این وب نارضاتی منو به همراش داره
لطفا اسب سواری رو مخ نکنید
با تشکر
پونه جان

۲۸
آبان ۹۴

سلام

من اوممدم خیلیییییییییییییییییییی چیزا رو پشت سر گذاشتم تا به روحیه ی مورد علاقم و نوشتن برگردم

خوب بگذریم!!!

از همتون که پیگیر حالم بودییید ممنونم

تماام دوستایی که موندن همیشه تو ذهنم میمونن

سخت در حال ورزش کردنم

احتمالا قراره لیگ بازی کنمم

مسابقات دانشگاهم دقبقا بعد از لیگه

البته دعا کنید که اینجوری باشه چون جفتش برام مهمه

امتحانمم نیفته تو لیگ

یعنی شما بشینید صبح تا شب فقط برا من دعا کنید :دی

اگه خدا بخواد و هیچکی نمیره و کسی نزاد همسر اخر این همه بعد پنج ماه دوروز میاد پیشم :دییییییی

با کلاسای دانشگام خیلی دارم حال میکنم مخصوصا مثنوی :)

اصلا عاشق مطالعه و درس شدم چقدر این ترم خوبه 3>

برا اولین بار داستان نوشتم قبلا همه چی نوشتم شعر سپید نو غزل رمانووو

فقط داستان کوتاه مونده بود که حل شد:دی

داستان زندگی دوستم بود بنده خدا از خوشحالی گریش گرفت بازم:دیییییییییی

استادمون گفت باورم نمیشه دفعه اولت باشه

کلییییییییییییییییییییییییی ذوقیدم پس تو داستان کوتاهم استعداد دارم!!!!!!!!

مسعود جدیدا همش سر درد میگیره نمیدونم چرا:/

ببخشید پراکنده شد

این پست فقط جهت اعلام زنده بودن بود!!!!

فک کنم افسردگیم بخاطر امتحان صرف عربیم بود:))))))))))))))))))

چند روزه زدم به در بیخیالی گور بابای هرچی که نشد

خدایا من دوست دارم خودتم میدونی!!!!

تو تا دلت میخواد سختی بده من در خدمتم :دی

نوکرم :))

تا ببببببببببببببببععد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۸
الوچه بانو

نظرات  (۱۸)

و َ پونه بآ یه عالمه انرژی ظاهر شد +_+
بَع بَع...ن َ ببخشید، به به :دی گوسفند خود ِتی بزغاله :)))

+ به به..خانوم ِ نویسنده o_O
نوشته هاتو به ماهم بده مفیوض شیم :d
 
+ مَن خرآب ِ اون جمله آخریتم !!"تو تا دلت میخواد سختی بده من در خدمتم :دی"
به این میگن بَنده شآکر :)
ورزش !! منم شروعش کردم دوباره:)
خانوم نویسنده موفق:** خوشالم موج انرژس مثبتت برگشته :**
۲۸ آبان ۹۴ ، ۰۹:۳۳ خانوم خونه
سلام پونه جونمممممممممممممممم
یعنی کلی روحیه گرفتم با خوندن پستت...از اینکه حالت خوبه خوشحالم...
به به خانوم نویسنده بهت تبریک میگم . . .
مطمئنم توو مسابقات هم موفق  میشی . . .
ان شالله همسریت هم میاد پیشت و روحیه ت بیشترتر میشه...
فداتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
من فدای تو عزیز پر انرژی و با تصمیم های خوب
سلام عزیزدلم
به به... داستان نویسی هم میکنی خانوم هنرمند 
معلومه که برات دعا میکنیم
ایشالله این چند روز هم زود بگذره و کنار همسرت بهت خوش بگذره گلم 
خوشحالم که حال و هوات عوض شده و آرومی
ان شاء الله این دو روزی که شوهرت میاد جزء قشنگ ترین روزهای زندگیت باشه. 
۲۸ آبان ۹۴ ، ۱۴:۵۰ زهرای سعید
باریکلاااااااااا خانوم رمان نویس
باباااا نویسندههههههه
:))
سلام عزیزم خداروشکر چشم و دلت روشن
به به خانوم نویسنده پونه تو بهترینی میتونی انشالله موفق میشی
Pari-v-zendegi.blogsky.com
خدا رو شکر ک حالت خوبه خانمی گلم
همیشه دلم م خواد خندون ببینمت 
بووووووووس
۲۹ آبان ۹۴ ، ۰۰:۰۱ اسمون ما دوتا
به به خانوم نویسند من این پسته با انرژیتو دوس داشتم 
ایشالا اقاییت زودی بیاد پیشت 
۲۹ آبان ۹۴ ، ۰۹:۴۴ خانوم خونه
قربون پونه جونمم میشم
عزیزم چشم و دلت روشن آقا تون میخواد بیاد....


ای جوووون
چقققققققققققدر خوشحال شدم ک آقا مسعود داره میاد:)
آقاچی منم شاید آخر همین هفته بیاد دنبالم:دی البته اگه مامانم بذاره باهاش برم!:(( این دو روز ک پیشته حساااابی دلبری کن ازش! بیشتر از قبل:*:*
کلی هم برنامه بریز واسه این دو روز.. بعاالمه خاطره خوب بساز:*:*:*
شعراتو ک نمینوشتی ما بخونیم، حداقل داستانتو بذار:(
وای امتحان صرف! منم تو کارشناسی دو ترم صرف و نحو داشتم.. یعنی پیر شدم تا اینا پاس شد!!! شب امتحان هر کدوم وقتی کتابو باز میکردم از بس ک کتاب نو بود و تا حالا باز نشده بود، ورقه ها بهم چسبیده بودن:)))))
یااادش بخیییر..
چون الان حالت خوبه آدرس نمیذارم:دی چون میدونم دعوام نمیکنی:)))))

پونه خانوم با انرژی انشالا همسری زود بیاد و حسابی خوش بگذرونین
فک کنم الان اقا مسعود اومدن و بسی خوشحالی:)
خوش بگذره:)))
اون داستانو که نوشتی اگه میشه بذار ماهم بخونیم خب..
پاسخ:
نه عزیزم چهارشنبه این هفته ایشالله
گور بابای...؟؟؟
سلام عزیزم. بعله که شما رو یادم میاد :)
۰۱ آذر ۹۴ ، ۱۵:۴۱ دختر همساده
جیگرتو من بخورم اصن تو اینهمه استعداد یه جا داری ...

پوستت مث هلوئه پس


جووووووووووووووووووون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی