دختر شرقی باران

همینم که هستم ولی با تو.. ❤

دختر شرقی باران

همینم که هستم ولی با تو.. ❤

اینجا یه وبلاگ شخصیه
دیدم چند نفری عکسی که من حواسم نبوده و رمزی نکردم کپی کردن
کپی بر داری از این وب نارضاتی منو به همراش داره
لطفا اسب سواری رو مخ نکنید
با تشکر
پونه جان

۱۱
آبان ۹۴

نمیدونم واقعا نمیدونم چرا وقتی فکر میکنم همه چی درست شده

همه چی خراب میشه

چقدر داغونم :|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۱
الوچه بانو

نظرات  (۲۶)

۱۱ آبان ۹۴ ، ۱۴:۰۰ خانوم خونه
ان شالله تموم میشن اینروزا پونه . . .
طاقت بیار...
عزیز دل باران اینجور نگو که دلم میگیره :(

سلام به پونه مهربونم
خانوم خانوما تو تازه اول جوونیته .زندگی زیبایی های زیادی برات داره. ناامید نباش و با یاری خدا این زیبایی های زندگی رو ببین و جمعش کن.
نبینم ناراحت باشی قربونت برم. بخند تا دنیا برات بخنده 
اینجوری نگو پونه جونی دلم پر غصه میشه


یه  آجی بیشتر که ندارم ناراحت نباشیااااااااا


خدا خودش کمکت میکنه مهربون
۱۲ آبان ۹۴ ، ۱۰:۵۹ سپیده مامان درسا
قربون دل نازک و حساست بشم من خدا بزرگه ، امیدت و از دست ندی ...
مواظب خودت باش
۱۲ آبان ۹۴ ، ۱۳:۵۵ دختر همساده
:(((
پونه جونکم:*
زندگی همینه.. تکرار خراب شدن و درست شدن اوضاع :(
میگذ َر ِن آچـی :"(
پونه جان ناراحت نباش
درست میشه
با غصه خوردن کهکاری و از پیش نمیبری عزیزم
تحمل کنه
کجایی پووونه جوون؟؟؟:(:(:(
۱۳ آبان ۹۴ ، ۱۴:۳۰ زهرای سعید
چی شده ؟ اتفاق جدیدی افتاده ؟
پاسخ:
اوهوووووووم
عزیزم چی شده:(
توکل توسل... 
همه چیز درست میشه
پونه جون ما چطوره؟ 
چرا خبری ازت نیست عزیزدل؟ 
ا ِ ـی جوووووون :-*

زود ـی بیآی آپ ِ‌ پر انرژی کنی انشالله :)
الهی بمیرم. زندگی گاهی روی بدش رو ما آدم ها نشون میده پونه عزیزم
خدا رو شکر که سالمی و چیزیت نشده
نگران نباش عزیزدلم. صبوری کنی همه چیز درست میشه. اونموقع میبینی ارزش داشته هات رو بیشتر میدونی
قربونت برم که منو دلپاک میدونی. چشم عزیزدلم. حتما برات دعا میکنم
پاسخ:
ای فدای مهربونیات بشم من باران ❤❤
بخدا وقتی م بینم تو ناراحتی منم اعصابم خورد میشه 
اه
قوی باش پونه..
همه چیز درست میشه ایشالله
امیدوارم دفعه ی دیگه که اومدم وبت پر از خبرای خوب باشه:)
۱۴ آبان ۹۴ ، ۱۲:۱۱ خانوم خونه
چرا کاسکو رو دادی پونه؟
چطوری دلت اومد؟ وای من هر جا برم اینو با خوذم میبرم....

سَلام عزیزَم
شَرمنده چندوقتی نبودَم[چشمک]
دوباره اپ کردَم[قلب]
میسی که هَمیشه هستی گُلَم[بغل]

www.69aroos94.mihanblog.com

کوشی پونه جونی؟؟


دلم برات تنگه
پونه جون چی شده گلم بازم اتفاق جدیدی افتاده چرا نمینویسی که دل سبک بشه 
عزیزم زن داداش یکی از دوستان وبلاگی چند روزیه تو کماست:(:(
پاسخ:
ای وااای دیدم بچه های دیگه هم گذاشتن ایشالله زودی چشماشو به رو خانوادش باز کنه :(((
سلام پونه جون خوبی عزیزم؟؟؟؟نمیدونم چی بگم که دلت آروم بشه...فقط می
م...امیدوارم خدا جونم تموم غم های دلتو هرچه زودتر برطرف کنه...و تو با خوبی و خوشی بری در کنار آقاتون زندگی کنی و یه زمانی به این روزهای سخت لبخند بزنی بگی من قوی هستم.....
۱۸ آبان ۹۴ ، ۰۳:۳۲ خانوم خونه
خدا تکته عزیزم
پونه خانومی؟؟؟؟؟؟؟؟خوبی؟؟؟؟؟؟کجایی آجی؟؟؟؟؟
پونه؟؟؟ کجایی دختر؟ چیکارا میکنی؟؟
نرفتی پیش آقاتون و خانوادش واسه تسلیت؟؟
پاسخ:
نه گلم شرایط نبود
سلام پونه عزیزم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی