دختر شرقی باران

همینم که هستم ولی با تو.. ❤

دختر شرقی باران

همینم که هستم ولی با تو.. ❤

اینجا یه وبلاگ شخصیه
دیدم چند نفری عکسی که من حواسم نبوده و رمزی نکردم کپی کردن
کپی بر داری از این وب نارضاتی منو به همراش داره
لطفا اسب سواری رو مخ نکنید
با تشکر
پونه جان

۰۶
آبان ۹۴

راستش دلم خیلی گرفته....

هر دفعه ک میگم خوب دیگه حل شد آرامش اومد سراغم باز ی چاله جلو راهم سبز میشه.   

داماد مسعود فوت کرد.... 

دلم برا خانوادش خیلی سوخت پیر نبود....

مسعود ک داغونه اصلا...

اما من چرا حالم اینجوریه؟؟؟

قرار بود هفته بعد مسعود بیاد که بخاطر این قضیه کنسل شد 

و احتمال زیاد دیگه نمیتونه بیاد تا ی ماه دیگه حداقل چون بازیا داره شروع میشه.... 

و اینکه ممکنه عروسیمونم عق بیقته.....

حرصم میاد که نامزدم و فقط دوبار دیدم 

عذابم میده این قضیه ک منی ک هیچ شناختی از مسعود ندارم

خوب همه میدونین شناخت از پشت تلفن ایجاد نمیشه

باید بمونم بعد عروسی...  

خدابا صبر میکنم.... حکتتو شکر

ب کارای مامانمم صبر میکنم....مثل بابا و داداشم

اما یکم خسته شدم یکم میخوام خودتت کمکم کنی....

استادمون میگفت خدا خودش درد میده تا ب سمتش کشیده بشی

آدم وقتی کسی و به سمت خودش میکشه که دوسش داره وگرنه ک بیخیالش میشه

خوشحالم ک دوسم داری 

اما بغض دارم دوست دارم یکی بغلم کنه بگه بگو منم بگم و گریه کنم....

نمیخوام حال شما رو غمگین کنم بچه ها

اگه اینجام ننویسم حتما دق میکنم....

مرسی بابت بودنتون و اینکه فراموشم نکردید

دوستون دارم

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۰۶
الوچه بانو

نظرات  (۲۲)

۰۶ آبان ۹۴ ، ۱۴:۱۶ خانوم خونه
سلام پونه جان...الهی قربون تو بشم...
خدا رحمتش کنه....ان شالله اقا مسعود زودتر بیاد و  اومدنشو کنسل نکنه...
صبور باش عزیزم...
همه چی ان شالله درست می شه
۰۶ آبان ۹۴ ، ۱۴:۳۰ خانوم خونه
بافتنی و کتابخوندن درست...
ولی نقاشی دوس ندارم تازه اسثعدادشم ندارم ابجی جونم...
پس باباتم عاشق تندیه...اره والا تندی این با بقیه سس ها فرق میکنه....محشره
ای بابا..
خدا رحمتشون کنه، بنده خدا..
قربونت برم مگه جز صبوری کردن چاره ی دیگه ای هست..
پاسخ:
نه :((((((
عزیییزم همه چی که نمیشه همیشه به بهترین شکل ممکن باشه... خیلی وقتا خیلی از مشکلا پیش میان ولی آدم باید به چیزای مثبت دل خوش کنه. مثلا همین که داریش. خودش خیلیه. انقد خودتو اذیت نکن:)
سلام عزیزم وقتی شنیدم خیلی ناراحت شدم خیلی،..واقعا جوان بوده خدا بیامرزدش...خدا جواب این همه صبرت رو میده مطمئن باشه...ایشالله که عروسیت عقب نمیفته...راستی پونه جون رمزتو فراموش کردم
Pari-v-zendegi.blogsky.com
۰۷ آبان ۹۴ ، ۱۲:۴۲ سپیده مامان درسا
خدا رحمت کنه بنده خدا رو
خدا بزرگه خواهر ان شالله همه چی حل بشه
۰۷ آبان ۹۴ ، ۱۵:۳۹ اسمون ما دوتا
عزیزم تسلیت میگم ایشالا زودتر اقا مسعود بیاد
خدا هرکیو بیشتر دوس داشته باشه بهش سختی میده تا بیشتر اونو صدا کنه 
خدا رحمت کنه 
عزیزم سرتو با کارای مختلف گرم کن اینجوری دلتنگی کمتر ازارت میده
چ ِ خوبه که این وآقعیتو د َرک میکنی ُ بآ همه سختیآ شُکر میکنی خدآ ر ُ :)
بهت قول مید َم بآ صبر همه چـی در ُست میشه ، این آقا مسعـود ـی که مَن ا َز حرفآت شنآختم مطمئنآ میتونه خوشبختت کنه ، نگرآن نباش‌

+ و َ اینکه فوت ِ شوهر ِ خواهر شوهرتم تسلیت میگم آبجی :"(
سعی کن این روزا با آرامش ِ حرفآت ا َز داغونی د َرش بیآر ـی...خیلی سخته....
۰۸ آبان ۹۴ ، ۱۰:۵۶ نگار احمدی
غصه نخور مهربون ایشالله همه چی درس میشه 

خدا خودش کمکت کنه
به به نوش ِ جونت خواهر جان :-*

+ دعا کن در مورد ِ علیرضا هم دعام بگیره پونه :"(
+ اون قضیه هم برمیگرده به عکس پروفایلم تو تلگرام که عکس ِ لبمو گذاشته بودم ُ علی حسآسه روش :))))
۰۹ آبان ۹۴ ، ۱۱:۳۵ ناناز و آراد
اجی خدا رحمتش کنه صبر کن همه چیز درست میشه ایشالاااا
کنار ماهم بیاااااااااااااا
۰۹ آبان ۹۴ ، ۱۷:۴۰ زهرای سعید
خدا رحمتش کنه :((
حرص نخور عزیزم ایشالا درست میشه .از کی همدیگه رو ندیدین ؟
پاسخ:
از نامزدی چهار شهریور
خدا رحمتش کنه ...آخی جوون بود؟

پونه چرا اصلا پیشم نمیای ؟

انشالله شما هم به خوبی و خوشی عروسی می گیرید....

پلیز رمز . 
سلاااااااااام پوونه عزییییییزم:*:*:*
دلم واست تنگ شده بود:(:(
خدا بیامرزتش:(:(:(
خیلی حس بدیه وقتی اومدنش کنسل میشه، اونم بعد یعاالمه انتظار:(:(:(
سلام سلام خانوم گل
من اومدم روی ماه و مهربون پونه جونمو ماچ کنم [بوسه]
چطوری عزیزِ دل؟ خیلی دلم برات تنگ شده بود 
ببخش نبودنم رو قربونت برم 
پاسخ:
اییی فداااات مهربوووونم دلم برات ی ذرههه شده بووووود 💓💓💓💓💓💓
سلام پونه جونم خوبی عزیزم...الهی من برات بمیرم.....چقدر سخت.....خواهری توکلت به خدا....میدونم سخت...مگه میشه کاری کرد صلاح خدا بود....خدا صبربده
پاسخ:
خدا نکنه عزیز دلممممممممممن
فدای خانوم خانوما که اینقدر خوب و مهربونه (بوسسسسسس )
خدارحمتش کنه..و به دل خونواده اش تسکین بده..
تو نمیری برای ختم؟
پونه زیاد برای عروسی عجله نکن..شاید خواست خداس که عقب بیفته.. و شاید میخواد قبل از عروسی خوب همو بشناسید و با هم مچ بشید..
من حسو حالتو درک میکنم
وقتی خدا انقد دوستت داره، خودش اغوشش برات بازه و منتظر شنیدن همه ی حرفا و دردات هست..یادت باشه درمان همه ی دردات پیش خداس.. پس فقط و فقط از خودش بخواه کمکت کنه:)
پونه جااان من رمز پست قبلی و ندارم:(:(:(
۱۲ آبان ۹۴ ، ۱۳:۵۷ دختر همساده
عزیزم:((
خدا رحمتش کنه.
از عقب افتادن عروسی ناراحت نباش پونه اگه این یه ماهم بگذره اصرار کن که مسعود رو بیشتر ببینی .
شناخت خیلی مهمه عزیزم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی