دختر شرقی باران

همینم که هستم ولی با تو.. ❤

دختر شرقی باران

همینم که هستم ولی با تو.. ❤

اینجا یه وبلاگ شخصیه
دیدم چند نفری عکسی که من حواسم نبوده و رمزی نکردم کپی کردن
کپی بر داری از این وب نارضاتی منو به همراش داره
لطفا اسب سواری رو مخ نکنید
با تشکر
پونه جان

۲۰
مهر ۹۴

خدمتتون عارضم که بخاطر نبودش نبود

یخاطر حرکتای فوق العاده زشتش بود

ک هم تولد و به من زهر کرد

هم کاری کرد ک گفتم روز تولدم حق نداره بهم زنگ بزنه

ب دلیل طولانی بودن جریان

فقط همین قدر میگم ک همه حق به من دادن!

و اقا مسعود حسابی تنبیه شد

فرداااا پیش به سووووی مشهد

خدااایا ممنونم بابت کادوی فوق العادت

عاششششقتم!!!

امروز تو خیلبون متاسفانه کسیو دیدم که نباید میدیم

و در کمال تعجب حس کردم حسام یجوری شد یهو....

بگذریم....

خواهر شوهر کوچیکم فقط بهم زنگ زد و تبریک گفت کلی باهم خندیدیم

الان خیلی خوشحالم

هرچند بدترین تولد عمرم و گذروندم

اما الان مشتاق زیارت حرمتم اقای کرامت❤❤❤❤❤❤❤❤❤

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۰
الوچه بانو

نظرات  (۳۲)

۲۰ مهر ۹۴ ، ۰۱:۱۶ خانوم خونه
سلام پونه جونم ...ممنون که زودی اومدی پیشم (بوووووووس)
بدجوری دلم گرفته . . .
حتما دعامون کن پونه....مخصوصا که داری میری پابوس امام رضا...
خدا رو شکر عوضش خدا بهت بهترین کادوی تولد رو داد و الان کلی خوشحالی
تولد مبارک
رفتی مشهد مارم دعا کن
ای جان... پونه جونم داره میره زیارت آقا امام رضا
خوش به سعادتت عزیزدلم
تو دعاهات دوستان رو فراموش نکنی گلم
ایشالله بسلامتی بری و برگردی عزیز دوستداشتنی خودم

پونه جونم به جریان تولدت هم دیگه اصلا فکر نکن. خوش باش گلم 
۲۰ مهر ۹۴ ، ۱۳:۱۴ اسمون ما دوتا
سلام منم به اقا برسون
التماس دعا عزیزم
خدابگم چکارت نکنه که انقد با غده های فضولیه من بازی میکنی!!!!
من چیزیم بشه تقصیر توس.. والا..:))
خیلی خوش بگذره
مواظب خوتونم باشید:)
التماس دعا خواهر
۲۰ مهر ۹۴ ، ۱۶:۰۰ دختر همساده
هوووم حالا دیگه گذشته :(

سفر به سلامت عزیزم:*
پونه جونم خوشگلم با تاخیر زیاد تولدت مبارک
میفهمم چی میگی
خیلی بده تولدتو بهت زهر کنه :|
سفر بی خطر عزیزدلم
خدا پشت و پناهت
واسه ما هم دعا کن پونه گلم محتاجیم به دعا ♥♥
التمآس ِ دعا نآزنین بآنو :)

انشالله که حسآبی بهت خوش بگذره ُ تلخیای ِ روزگار یادت بره ♥
سلام عزیزم
سفرت بی خطر ،زیارت قبول التماس دعا
سلام ...خوبی...پونه جون آقاتونو چه جوری تنبیه کردی...خخخخخ 
الهی تو رو خدا رفتی برا من دعا کن زودتر مامان بشم...آخه یه سری مشکلات داریم .......
الان دیگه فک کنم زیارت کرده باشی..
زیارتت قبول:)
۲۲ مهر ۹۴ ، ۱۳:۵۵ خانوم خونه
خوشبحالت پونه الان مشهدی ... ان شالله بهت خوش بگذره
۲۴ مهر ۹۴ ، ۱۶:۰۲ زهرای سعید
تولدت مبارک
داری میای مشهد ؟
تشریف بیارین منزل در خدمتتون باشیم :))
تفلدت مبارک....



پونه دعوا چرا؟


رفتی حرم من و هم فراموش نکن ...



اپم


سلام پونه جونی
تولدت مبارک
انشاالله زندگیت همیشه بر وفق مراد باشه و همیشه خوشحال باشی گلم
التماس دعا
پونه جون الان مشهدی....دعا برام یادت نره ...ممنونم
۲۶ مهر ۹۴ ، ۱۱:۲۰ عمادوسوگندش
پونه جونم این ادرس وبلاگم توی بلاگه.هرچی ک توی بلاگفا میزارم توی بلاگ هم میزارم
فقط نمیدونم چرا هرکی رو لینک میکنم نمیتونم وبشو ببینم!!!!!!!!ارور میده میشه راهنمایم کنی؟
پونه جونم ایشالا بهت خوش بگذره و دلت حسابی آروم شه ♥
۲۷ مهر ۹۴ ، ۱۴:۰۷ خانوم خونه
سلام پونه جون....خوبی خانوم؟
زیارتت قبول....خوش گذشت؟
توو وب یکی از بچه ها چشمم به کامنتی که واسش نوشته بودی افتاد و فهمیدم که ووووووووی برگشتی از سفر و زودی اومدم پیشت....
دعامون کردی پونه؟
نمیخوای از خاطراتت بنویسی؟
منتظرم
پونه جونم سلام
خوبی عزیزمهربونم؟ همش میام اینجا ببینم هستی و چیزی نوشتی یا نه
از خودت خبری بده عزیزدلم. دلم برات تنگ شده [بوس]
۲۹ مهر ۹۴ ، ۱۸:۱۸ خانوم خونه
سلام عزیزم...زیارت قبول....بیا بنویس لوس بازی در نیار خانوم...
رمز همون قبلیه عزیزدلم...
مگه میشه دلتنگ نبود
پاسخ:
بازی در نمیارم :|
ا ِ ـی ژوووووون این پونـه بیجـور بلاخره برگشت :دی

زیآر َتآ قبول خآآااااااااااااااااااانووووم ♥
ممنون عزیزم :">  بآز َم به تو که دلداریم میدی ، بضیآ میان میگن ینی ی ِ کآدوهم نمیتونه ببره ؟ :\
میخوآم له کنم فکشونو >_<

+‌ فدآ مهربونیت خوآعر جآن ، چشم حتما.. محتآجم به د ُعآت :-*
گل پونه اومدی عزیزم؟؟؟چرا نمینویسی؟؟؟؟؟
۰۳ آبان ۹۴ ، ۱۶:۳۵ زهرای سعید
رمز مطلب بالا رو میخوااااااااااااااااااااام
:(
پاسخ:
همون رمز قبلیه عزیزم آدرس بذار ندارم ادرستو
ممنون خوشگل جآن p:
انشالله توهم بآ عاقاتون بری کربلآ زیآر َت عاقا ♥

+ این پستت خصوصیه؟  o_O
رمزشو نمیشه داشته باشیم؟ :دی
۰۳ آبان ۹۴ ، ۱۹:۰۸ زهرای سعید
کار خوبی کردی فرصت دادی
درسته آدم خیلی ناراحت میشه اما نه به اندازه ای که به انتخابش شک کنه .
ایشالا همه چی حل بشه :)
پاسخ:
چرا عزیزم وقتی حس انقجاری به طرفت نداری شک میکنی :)
گل پونه به منم رمز میدی خانوم خوشگله؟؟؟؟؟
۰۵ آبان ۹۴ ، ۱۳:۳۹ عمادوسوگندش
رمزززززززززززززز نداررررررررررررررم
۰۵ آبان ۹۴ ، ۱۹:۱۷ نگار احمدی
سلام سلام پونه جونی نگارم
۰۵ آبان ۹۴ ، ۱۹:۱۷ نگار احمدی
منم اومدم بلاگ منتظرتما
من رمز ندارم:(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی