دختر شرقی باران

همینم که هستم ولی با تو.. ❤

دختر شرقی باران

همینم که هستم ولی با تو.. ❤

اینجا یه وبلاگ شخصیه
دیدم چند نفری عکسی که من حواسم نبوده و رمزی نکردم کپی کردن
کپی بر داری از این وب نارضاتی منو به همراش داره
لطفا اسب سواری رو مخ نکنید
با تشکر
پونه جان

۱۳
مهر ۹۴

اول اینکه انگار قرار خدا یه کادوی تولد بزرگ و فوق العاده بهم بده

بخاطر همین لطفش منم یکاری انجام دادم ک خودمم خیلی خوشحال کرد

بذارید اون اتفاق فوق العاده بیفته بعد بهتون میگم

پیش پیش هیچی نمیگم

فقط میدونم ک هنوز داره نگام میکنه

یه چی نوشته بودم ولی چون هرکس نظر خاص خودشو داره پاک کرد



چهارشنبه عروسی دعوتم

پنجشنبه تولد

شنبه هم تولدمه 

و ن یک ماه و شیش روز مسعود و ندیدم

و مطمینم حالا حالا نمیاد

چرا!؟؟؟؟؟؟

چون معتقده فقط وقتی باید بیاد که دستش پول باشه

تا بتونه خوشحالم کنه

نمیدونه نیومدنش و اینکه نمیذاره بشناسمش چقدر آزارم میده

مرسی ک هستین 

مرسی ک به فکرمین

ازتون عذر میخوام ک هیچی راجع ب اتفتقاتی ک برام افتاده نمیگم

از بچگی عادت ب سکوت کردم

میدونم بده ولی تنها راه چارمه!!!

دعا کنید اون اتفاق فوق العاده بیفته

روحیم خیلی عوض میشه

خدایا توکل ب بزرگیه خودت!!!


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۳
الوچه بانو

نظرات  (۱۶)

۱۳ مهر ۹۴ ، ۰۰:۲۶ دختر همساده
اولا که امیدوارم که اون اتفاق فوق العادهه برات بیفته
بعدشم من نظر مخالف به تصمیمت میدم با اجازه..
بچه ها رو یا باید یه جوری پشت سر هم بیاری که اولی متوجه نشه بعد خودش یکی اومده.مثلا شیر به شیر
یا اینکه 5 شش سال باید اولی بزرگ شه.در غیر این صورت به اولی ظلم میشه..
خصوصا اگه هم جنس نباشن..
خواهرم الان پسرش هشت سالشه دخترش 5 سال و نیمش.اما هنوز بعد اینهمه سال میگه اشتباه کردم که زود بچه دومو آوردم در حق پسرم ظلم کردم.بچه ی سه ساله خیلی به مادر احتیاج داره.به توجه بدون شریک.حالا تو میخوای وسط دو تا بچه درسم بخونی .خیلی رویاپردازانه است بنظرم.
از رک بودنم عذر خواهی میکنم.نظر واقعیمو دادم.
البته میشه هااااا
اما هم برای تو خیلی سخت میشه.هم بچه ی اول گناه داره

از خدا میخوام همیشه شاد باشید و به جایی برسید که محتاج هیچ کسی جز خدا نباشید.
پاسخ:
ممنون
از ته ِ دلم میخوام که اون اتفاق بیوفته و کادوتو از خدا بگیری :)
چ ِ تولدی بشه این تولدت :-*

+ پونه؟ به مسعود بگو که برآی اومدن حتما نباید دستش پراز پول باشه...بگو که اومدنش لآزمه :(
نمیدونم..شآید َم شرایطش نیست...

به هرحآل امیدوار َم همه چی جــور شه واسه لبخند ُ آرامشت ♥
پاسخ:
گفتم عزیزم اما فکر اون آینه ک حتما باید دست پر بیام پیشت :|
مرسی عزیز دل ابجی :*
انشالا عزیزم اتفاقی کع منتظرشی بیفته 
تولدتم پیش پیش مبارک باشه 
ای جان... ان شاءالله خیره
دعا میکنم بهترین ها برات رقم بخوره
۱۳ مهر ۹۴ ، ۰۹:۰۸ اسمون ما دوتا
انشالا هر چی صلاحه تو زندگیت اتفاق بیفته عزیزم 
۱۳ مهر ۹۴ ، ۱۰:۴۶ عمادوسوگندش
سلاااااااااااااااام اوف چ عجب دخملم ادرستو گذاشتی بالاخره !!!!!!!!
من همیشه زیرکامنتایی ک میذاشتی برام ادرستو میخواستم توی دوتا پستمم ادرستوخواستم اما ندیدی
ان شاالله اون اتفاق خوبه بیوفته.همیشه هم سکوت دربرابرمشکلات خوب نیستاااااا
۱۳ مهر ۹۴ ، ۱۰:۴۷ عمادوسوگندش
بهدشم تفلدت مبارککککککککککککککک پیشاپیییییییییییییش چون من دیرمیرسم ک به همه سربزنم میترسم نتونم همون روز بیام پیشتوتبریک بگم
ای جوووونم پونه ی عزیزم نوشته 
سلااااام گلممم
ایشالله اون اتفاقی که منتظرشی حتما حتما بیافته. با همه وجود برات دعا میکنم
تولدت رو هم پیشاپیش تبریک میگم بانوی باییزی خوشگل و مهربون ( آه چرا اینجا شکلک نداره؟)

عزیزم از همسرت ناراحت نشو. باور کن گاهی آقایون رو باید به حال خودشون سپرد. اگر معتقده باید با پول بیاد بذار اینطوری راحت باشه 
پاسخ:
اگه اینجوری باشه باید تا عید دست رو دست بذارم :|
هیچ آدمی شبیه اون یکی نیست
۱۳ مهر ۹۴ ، ۱۱:۰۴ خانوم خونه
سلام...
ان شالله که اون اتفاق بیافته و حسابی خوشحال بشی ...
ان شالله همیشه به جشن و خوشحالی...پ
تولدتم پیشاپیش مبارکه ان شالله 120 ساله بشی...
کاش میدونست اومدنش خیلی مهمتره تا اینکه با دست پر بیاد...
پاسخ:
دقیقا
سلام عزیزم...پیش پیش تولدت مبارک...بهترین ها رو برات آرزو دارم گلم......امیدوارم اون اتفاق خوبی که در انتظارش هستی هرچه زودتر بیوفته...خخخخخ
کلک نکنه نی نی در راه خخخخ 
شوخی کردم...خخخخخ
پاسخ:
دوازده قلو:|
انشالله که اون اتفاق خوب حتما بیفته 
۱۳ مهر ۹۴ ، ۲۱:۲۰ سپیده مامان درسا
انشالله هر چی خیره برات اتفاق بیوفته عزیز دلم ...
۱۳ مهر ۹۴ ، ۲۱:۲۰ سپیده مامان درسا
تولدت هم مبارک قربونت برم...
چقــــــــــــــــــــــدر خوشحال شدم وقتی دیدم پست گذاشتی:):*:*:*:*:*:*:*
ااااااااااااااالهی که اون اتفاق خوب حتما واست بیفته و پونه من کلی خوشحال بشه:*:*:*:*:*:*:*
عاقاااااااا چی نوشته بودی من ندیدم:(( الان چیکار کنم با این نظر خاصی ک رو دستم مونده؟؟؟:((:دی
دقت کردی آقا مسعود و آقاچی چقدر شبیه همن؟؟؟ آقاچی هم تازگیا همینو میگه! حالا خوبه من هیچ وقت پرخرج نبودم و خودشم اعتراف میکنه اما بازم میگه دوست دارم با جیب پر بیام پیشت!
راستی پونه شما عید عروسیتونه دیگه؟؟؟ اگه آره کی میخوای جهاز بخری؟
پاسخ:
خوب نظر میذاری ادذس بذار :دی
اره احتمالا نمیدونم حالا حالا ها ک نه 
هروقت خونمون خاای شه بعد 
بیا اینم آدرس:دی
پاسخ:
خللللللل 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی