دختر شرقی باران

همینم که هستم ولی با تو.. ❤

دختر شرقی باران

همینم که هستم ولی با تو.. ❤

اینجا یه وبلاگ شخصیه
دیدم چند نفری عکسی که من حواسم نبوده و رمزی نکردم کپی کردن
کپی بر داری از این وب نارضاتی منو به همراش داره
لطفا اسب سواری رو مخ نکنید
با تشکر
پونه جان

۲۸
شهریور ۹۴
یعنی این چند روز من همش با مسعود دعوا... 
سر جیزای الکی
مثلا سر ژوله و حیایی
مثلا سر کوتاه کردن مو....
یعنی کلا انقد کلافه و عصبیم منتظرم یکی بهم بگه بالا چشت ابرو
عصبیم و دلیلشم میدونم و به زبون نمیارم
خدا ب من رحم و لطف...
ی کار بدیم دارم انجام میدم که بخاطرش خیلی شرمندم
خدایا ازت خواهش میکنم کمکم کن 
خیلی این روزا تنهام.....
خیلی دلم شکسته...
فقط تو رو دارم.....بخواه ک بنده ی خوبت شم 😓
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۸
الوچه بانو

نظرات  (۷)

۲۸ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۴۴ اسمون ما دوتا
پیش مام بیا اگه دوست داشتی 
سلآم پونه جان...
خوشحالم که برگشتی عزیزم..

+ این دعواها هَم میگذرن...فقط یکم سعی کن با سیاست درستش کنی :-*

با ادرس ِ جدید میلینکمت :)
پاسخ:
عزیزم سیاست چی اخه :|
خودم همش دارم دعوا میگیرم باهاش :-( 
پونه جون ما خانما گاهی همینجوری میشیم...اما این آقایون گناه دارن دلشون به ما خوش ....نزار شیطون وارد زندگیت بشه...قرآن بخون به خدا خیلی آروم میشی...من هروقت دلم میگیره میرم لای قرآن رو باز میکنم هرکجا که اومد شروع میکنم با معنیش به خوندن....انگار خدا داره باهام حرف میزنه...آروم میشی؟؟؟
خانومی خودت میگی داری کار بدی انجام میدی...تو که میدونی بد پس چرا انجامش میدی شایدم بد نباش دل تو انقده مهربون که فکر میکنی بد....
پاسخ:
نه بحث بحث آینه ک مطمین نیستم بتونم از پس زندگی مستقل بر بیام یا نه
من خونه بابام همه کارای خونه رو انجام میدادم اما اونجا فرق داشت.. 
اینا همه درسته اما باید وقت بگذره تا اروم بشم
قربونت برم لطف دا ری 
ما همه اینجوریم پونه جونم :/
بیچاره آقایون
من خودم از تو بدترم باور کن
سر همین چیزای الکی هم بود ک دیگه الان باهام نیس :(
پاسخ:
خوب ابجی من واقعا دلیل دارم 😞
سلام اجی :(
میفهممت
اگه از خودش ناراحتی بهش بگو اینجوری خیلی سبک میشی :(
ادم وقتی ناراحته سر همه چی بهونه میاره دوس داره لج کنه دعوا بگیره
امیدوارم حل شه مشکلاتت و قلبت آروم شه عزیزدلم♥
پاسخ:
سلام عزیز دلم
نه خانومی از خودش ناراحت نیستم :-( 
مرسی مهربونم :-* 

سلام پونه ...خوبی خانومی؟
دعوا نمک زندگیه ولی زیادیش دیگه زندگی رو شور میکنه مواظب باشین...
گه میدونی اشتباس چرا داری انجامش میدی؟
پاسخ:
اخه ابجی دست خودم نیست! 
۰۲ مهر ۹۴ ، ۱۵:۲۲ دختر همساده
سر چیزای بیخود دعوا نکنید بابا... اون نظر خودشو بده.تو هم نظر خودتو بده.شما دو تا آدمید قرار نیست که تو تمتم جزییات هم عقیده باشید عزیزم.
کار بد هم انجام نده.دخمل خوبی باش.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی