دختر شرقی باران

همینم که هستم ولی با تو.. ❤

دختر شرقی باران

همینم که هستم ولی با تو.. ❤

اینجا یه وبلاگ شخصیه
دیدم چند نفری عکسی که من حواسم نبوده و رمزی نکردم کپی کردن
کپی بر داری از این وب نارضاتی منو به همراش داره
لطفا اسب سواری رو مخ نکنید
با تشکر
پونه جان

۲۷
شهریور ۹۴

یعنی بلوگفا یجوری نابودم کرد

حس نوشتنم کلا پوکید 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۷
الوچه بانو

نظرات  (۲)

۲۷ شهریور ۹۴ ، ۰۲:۱۳ دختر همساده
عاقا حست نپره بی زحمت...
خوب اینجا به این خوبی .بنویس دیگه همینجا..
رمز هم به من بده من رمز ندارم :)
۲۷ شهریور ۹۴ ، ۰۳:۴۵ دختر همساده
جیگگگگرتو بخورم من با اون چش و چالت...
نظرمو چرا حذف میکنی کچچچچچچچچچچچچل
پاسخ:
خو کچل جان من بلد نیستم کار باین وب و نوشته بود تایید نظر 😓

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی